זהבה גלאון: "טוב שנפטרנו מהשגריר פרידמן"

הח"כית לשעבר תקפה בחריפות את השגריר האמריקאי היוצא, וכתבה כי "חבורה של משיחיסטים הזויים השתלטה על יחסי ארה"ב ישראל". על עידן טראמפ: "מופע של טירוף ושל הזיות משיחיות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/01/21 22:02 ה בשבט התשפא

זהבה גלאון: "טוב שנפטרנו מהשגריר פרידמן"
זהבה גלאון, צילום: פלאש 90/הדס פרטוש

גלאון נגד השגריר. חברת הכנסת ויו"ר מרצ לשעבר, זהבה גלאון, תקפה היום (ב') את שגריר ארה"ב בישראל, דיוויד פרידמן, המסיים בימים אלו את תפקידו, לקראת השבעת הממשל החדש בארה"ב. 

"טוב שנפטרנו מהשגריר פרידמן ומהחבורה של המשיחיסטים ההזויים שהשתלטה על יחסי ארה"ב ישראל, והציגה לנו בעידן טרמאפ מופע של טירוף ושל הזיות משיחיות". כתבה גלאון בטוויטר.

https://youtu.be/C33zxtIK7GM

גלאון הגיבה לדבריו של ראש הממשלה נתניהו, שכתב: "נפרדנו אתמול בממשלה משגריר ארה"ב לישראל, חברי דיוויד פרידמן. במהלך השנים פגשתי שגרירים רבים ממדינות רבות וגם מארה"ב, בת בריתנו הגדולה, אבל אני יכול להגיד שלא היה שגריר טוב מדיוויד פרידמן לביסוס הקשר העמוק בין ישראל לארה"ב".

פרידמן השתתף בשבוע שעבר בישיבת ועדת חוץ וביטחון של הכנסת, לציון סיום כהונתו, וסיפר על היחסים בין המדינות בתקופת כהונתו כשגריר. לדבריו, "היו יחסים יוצאי דופן, בין הנשיא וראש הממשלה, בין שרי הממשלות, והיה לי גם העונג לשבת בפגישות שעל קיומן הציבור לא יודע – בין מנהיגי הצבא בישראל לכוחות האמריקאים השונים לשמוע את השיח והקשר ביניהם ברמה האישית והמקצועית".