בנות השירות הלאומי יתחסנו נגד קורונה

מנכ"ל רשות השירות הלאומי: "במקומות בהם העובדים נדרשים להתחסן, מתנדבי ומתנדבות השירות הלאומי-אזרחי יהיו זכאים להתחסן גם הם"

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 10/01/21 21:16 כו בטבת התשפא

בנות השירות הלאומי יתחסנו נגד קורונה
חיסון לקורונה, צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

מבצע החיסונים נגד קורונה ממשיך והאפשרות להתחסן נגד נגיף הקורונה מתרחבת לקהלים נוספים. לאחר הצלחת המאבק למען חיסון עובדי ההוראה, גם מתנדבי ומתנדבות השירות הלאומי-אזרחי יהיו זכאים להתחסן. מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, ראובן פינסקי, מבהיר כי מתנדבי השירות הלאומי יתחסנו על מנת שיוכלו להמשיך להתנדב ללא סיכון: "לאחר שיחות ארוכות שלנו עם משרדי הממשלה השונים, במקומות בהם העובדים נדרשים להתחסן, מתנדבי ומתנדבות השירות הלאומי-אזרחי יהיו זכאים להתחסן גם הם, כך שיוכלו להמשיך ולהתנדב במקומות השונים מבלי שנשקפת להם סכנה".

מנכ"ל הרשות אומר כי המהלך יתחיל בזמן הקרוב, כחלק מהחיסון של המורים: "קיבלנו אישור שגם כעת, במבצע החיסונים לעובדי הוראה, כל מתנדבת שירות לאומי תפנה למנהל בית הספר שלה שיפנה אותה לקבלת החיסון הרלוונטי. בשלב הראשון החינוך המיוחד וכל היתר יבוא בעקבותיו".

הידיעה על חיסון בנות השירות מגיעה על רקע השלב השני של מבצע החיסונים, עם תחילת מתן הזריקה השנייה והגעת משלוח חיסונים נוסף לישראל, מוקדם יותר היום (א'). ראש הממשלה נתניהו הצהיר בהגעת החיסונים כי: "התכנון הוא להגיע ל-170 אלף חיסונים ביום". גם שר הבריאות צופה המשך מוצלח של מבצע החיסונים: "לקראת אמצע מרץ נגיע לחמישה מיליון איש שיקבלו את החיסון נגד קורונה".