"הנהגה משותפת": יזהר שי מצטרף לתל"ם

שר המדע לשעבר הצטרף למפלגת תל"ם לקראת הבחירות הקרבות, יהיה מספר 2 ברשימה, אך יחלוק עם בוגי יעלון בסמכויות תחת "הנהגה משותפת". "נבקש את אמון הישראלים שדורשים מנהיגות אחרת", אמר שי בהודעת ההצטרפות לתל"ם

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/01/21 16:06 כו בטבת התשפא

"הנהגה משותפת": יזהר שי מצטרף לתל"ם
יזהר שי, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

72 ימים לפני הבחירות שר המדע והטכנולוגיה וחבר מפלגת כחול לבן לשעבר, יזהר שי, הודיע היום (א'( על הצטרפותו למפלגתו של משה (בוגי) יעלון - תל"ם. שי יהיה מספר 2 ברשימה אך יחלוק עם יעלון בסמכויות ובהחלטות תחת ההגדרה: "הנהגה משותפת".

שי אמר בהודעתו כי הוא "גאה להצטרף לבוגי יעלון, על מנת לשמש כיד ימינו ביצירת בית פוליטי למחנה הליברלי-דמוקרטי בישראל. תל"ם תיבנה כמפלגה פתוחה שתאפשר צמיחתו של דור מנהיגים חדש. נבקש את אמון הישראלים שדורשים מנהיגות אחרת, שתייצר את שיתופי הפעולה להחלפת השלטון וריפוי השסעים בחברה הישראלית".

הצטרפותו של שי לא הייתה מפתיעה והיא מצטרפת לעוד מספר חברי מפלגה חדשים שהוכרז היום על הצטרפותם לשורות המפלגה. חגי לוין, כיהן עד לפני מספר ימים כיו"ר איגוד רופאי בריאות הציבור, וגונן בן יצחק, ממובילי מחאת בלפור. ההערכה היא שיעלון יחבור למפלגה נוספת וגדולה יותר לפני סגירת הרשימות. 

יעלון הודיע היום (א') על שני חברים נוספים במפלגה - קרין מאיר רובינשטין, מנכ"לית ונשיאת האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות, ועו"ד איימן אבו-רייא שייצג במפלגה את המגזר הערבי.