נתניהו: "כתב אישום אבסורדי"

ראש הממשלה תקף את הפרקליטות והתנהלותה בתיק 4,000 ואמר: "מדיון לדיון כתב האישום המופרך הולך ומתרוקן, ומיום ליום ברור לכולם שכתב אישום פגום ותפור זה לא היה צריך להיות מוגש מלכתחילה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/01/21 15:21 כב בטבת התשפא

נתניהו: "כתב אישום אבסורדי"
"תיק פגום ותפור". נתניהו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי שהגיש בקשה לדחיית תגובתו לכתבי האישום בשלושים יום, מבקש ראש הממשלה בנימין נתניהו באמצעות פרקליטיו "שהדיון הקרוב יתמקד בבקשה לביטול המוחלט של כתב האישום האבסורדי נגד ראש הממשלה, זאת לאור הכשלים החמורים שהתגלו לאחרונה בעבודת הפרקליטות מהיום הראשון של החקירות".

נתניהו תקף את הפרקליטות בחשבון הפייסבוק שלו, ואמר כי טענתם לפיה היה מעורב באופן חריג בפניות התקשורתיות ל"וואלה", היא אכן הייתה "חריגה" - "כלפי מטה", אמר נתניהו. 

"מתוך 10,000 כתבות בארבע השנים על ראש הממשלה נתניהו ב"וואלה", רובן שליליות, הפרקליטות ציינה שרה״מ פנה ישירות למו״ל ״וואלה״ בסך הכל 10 פעמים. כלומר: 1 מתוך 1000 כתבות, פנייה אחת בחצי שנה".

"יתר 140 הפניות שהפרקליטות מציינת - לכשעצמו מספר זעום ביחס לכל פוליטיקאי אחר - הן פעולות דוברות שגרתיות כמו דיברור ביקורו של ראש הממשלה ביפן או נאומו נגד איראן בקונגרס האמריקני - פעולות אותן מגדירה הפרקליטות בתקדים אבסורדי עולמי כעבירה פלילית".

"מעניין כמה פעמים פנו בפרקליטות למו״לים, עורכים וכתבים ב-4 השנים האחרונות", עקץ נתניהו את פרקליטות המדינה, ואמר כי "ברור לכל שאם היה מדובר בכל אזרח אחר חוץ מראש הממשלה נתניהו, ראש ממשלה חזק מהימין, כתב האישום המופרך הזה כלל לא היה מוגש".