דוד ביטן החלים מקורונה והועבר למחלקת שיקום

חבר הכנסת מהליכוד, שהיה מאושפז במשך שבועות ארוכים במצב קשה, ואף חובר למכונת הנשמה, הועבר למחלקת שיקום, ובמשפחתו מסרו כי הוא החלים מהנגיף: "מודים לצוות הרפואי על הטיפול המסור ולכולם על הדאגה והתפילות"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 06/01/21 10:07 כב בטבת התשפא

דוד ביטן החלים מקורונה והועבר למחלקת שיקום
ח"כ דוד ביטן, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

בשורות טובות - ח"כ דוד ביטן החלים מקורונה. משפחתו של חבר הכנסת, שהיה מאושפז במשך תקופה ארוכה במחלקת קורונה ואף במחלקת טיפול נמרץ, ובחלק מהזמן היה מורדם ומונשם, מעדכנת כי ביטן הועבר הבוקר (ד') למחלקת שיקום, לאחר שהחלים מהנגיף.

בהודעה מטעם משפחת ביטן והמרכז הרפואי שיבא נמסר כי "חבר הכנסת ביטן הועבר למחלקת שיקום לאחר שהחלים מנגיף הקורונה ברוך ה', עקב הסגר הצפוי ועליית התחלואה לא ניתן יהיה לבקרו בזמן הקרוב למעט קרבה ראשונה".

עוד נמסר כי "המשפחה מודה לצוות הרפואי על הטיפול המסור ולכולם על הדאגה והתפילות הרבות להחלמתו של דוד". 

כזכור, ביטן נדבק בקורונה לפני מספר שבועות, מצבו התדרדר והוא אושפז במצב קשה בבית החולים שיבא-תל השומר. אמש הוחזר ביטן למחלקת טיפול נמרץ, לאחר שכבר יצא ממנה, אך המשפחה מסרה כי מדובר בטיפול מסוים שעליו לעבור, וכי אין החמרה במצבו. הבוקר כאמור יצאה ההודעה על החלמתו מהנגיף.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן