דוד ביטן, שנדבק בקורונה, אושפז בבית חולים

הח"כ שנדבק בקורונה בשבוע שעבר סובל מקשיי נשימה, ואושפז במהלך השבת בבית החולים שיבא תל השומר

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/12/20 07:28 כז בכסלו התשפא

דוד ביטן, שנדבק בקורונה, אושפז בבית חולים
ח"כ דוד ביטן, צילום: גילי יערי, פלאש 90

ח"כ דוד ביטן (הליכוד), שנדבק בקורונה בשבוע שעבר, אושפז במהלך השבת בבית החולים עם קשיי נשימה. ביטן הגיע למחלקת הקורונה בבית החולים תל השומר, לאחר שלא חש בטוב וסבל מקשיי נשימה.

כזכור, ביטן קיבל את ההודעה על כך שנדבק בקורונה ביום שני האחרון, לאחר שהשתתף בטקס קבלת פנים לעולים מאתיופיה, בו השתתפו גם ראש הממשלה נתניהו ורעייתו, שר הביטחון בני גנץ, שר החוץ אשכנזי, שר האוצר כ"ץ ועוד רבים מבכירי המדינה.

לאחר הדיווח, ביקשה משפחתו של ח"כ דוד ביטן להבהיר כי דוד טופל בימים האחרונים בביתו, והיה חיוני, ובשום שלב לא הראה סימני מצוקה. בעקבות ירידה מסוימת במדד החמצן בדם, החליטה המשפחה, בהתייעצות עם רופא, להעבירו לבית החולים לטיפול צמוד יותר.

שר האוצר ישראל כ"ץ איחל לחברו לסיעה רפואה שלמה: ‏"אני מתפלל ומייחל להחלמתו של ידידי ח״כ דוד ביטן, שאושפז אמש בביה״ח בשל מחלת הקורונה. נחזק את ידי המשפחה ונצפה כולנו לבשורות טובות".

גם יו"ר האופוזיציה, יאיר לפיד, צייץ בטוויטר: "מאחל החלמה מהירה ובריאות איתנה לידידי דוד ביטן, איש חזק עם לב גדול. שיהיו בשורות טובות וחג שמח".

משרד הבריאות עדכן הבוקר (א') כי אמש אומתו כחיוביים לקורונה 1,288 בני אדם, מתוך 44,810 תוצאות בדיקות שתוצאותיהן התקבלו.
בסך הכל יש בישראל 17,339 חולים ונשאי קורונה פעילים, מתוכם 321 מוגדרים במצב קשה, ו-128 מונשמים. 21 בני אדם נפטרו מקורונה במהלך סוף השבוע, ומספר הנפטרים הכולל עומד על 2,983.