הפגנות אהוביה סנדק: קטין בן 14 נעצר בצומת שילה

שבועיים לאחר מותו של הנער אהוביה סנדק לאחר מרדף עם שוטרים בבנימין, ערב נוסף של הפגנות ברחבי הארץ. המפגינים קוראים להקמת ועדת חקירה חיצונית לימ"ר ש"י, וקוראים שלא לטייח את נסיבות מותו של סנדק ז"ל

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 03/01/21 23:00 יט בטבת התשפא

הפגנות אהוביה סנדק: קטין בן 14 נעצר בצומת שילה
צילום: Miriam Alster/Flash90

שבועיים לאחר מותו של הנער אהוביה סנדק ז"ל לאחר מרדף משטרתי בבנימין, גם הערב (א') מתקיימות מספר הפגנות ברחבי הארץ בהשתתפות מאות משתתפים. בית היתר: קרית מלאכי, צומת קדומים, צומת יצהר, מעלה אדומים ובמקומות נוספים. המפגינים בכלל המקומות קוראים להקמת ועדת חקירה חיצונית לימ"ר ש"י, וקוראים של לטייח את חקירת הרג הנער.

הוריו של אהוביה סנדק: "נבלה נעשתה בישראל. אנחנו דורשים תיקון"

בגשר המיתרים בירושלים מפגינים כ-100 פעילי מחאה וחבריו של אהוביה. המפגינים חוסמים מפעם לפעם את כביש הכניסה לירושלים, שוטרים שנמצאים במקום מפנים את המפגינים למדרכה. בצומת שילה, מפגינים עשרות אנשים, במקום נעצר קטין כבן 14, עו"ד מארגון חוננו מסייע לנער.

בהודעת המשטרה נכתב: "אל סמוך לגשר המיתרים בירושלים הגיעו הערב עשרות מפגינים שהחלו בניסיונות לחסום את ציר התנועה בכניסה לעיר מעת לעת תוך הפרת הסדר. כוחות המשטרה במקום פועלים להשבת הסדר ושמירת צירי התנועה פתוחים. עד כה עוכב / נעצר אחד המפגינים שהפר את הסדר וניסה לחסום את ציר התנועה".