פיגוע אבנים ליד נווה צוף: אישה נפצעה קשה, ילדיה לא נפגעו

אישה כבת 40 נפצעה באורח קשה בפיגוע אבנים סמוך לנווה צוף, על כביש 465. הפצועה קיבלה טיפול רפואי ראשוני בזירת הפיגוע, ופונתה לבית החולים תל השומר. כוחות צה"ל מנהלים מרדף אחרי המחבלים

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 03/01/21 14:22 יט בטבת התשפא

פיגוע אבנים ליד נווה צוף: אישה נפצעה קשה, ילדיה לא נפגעו
צילום: דוברות בנימין

פיגוע אבנים סמוך לנווה צוף. אישה כבת 40, תושב האזור, נפצעה באורח קשה לאחר שפלשתינים יידו אבנים לעבר רכבה כשנסעה על כביש 465, סמוך ליישוב נווה צוף שבבנימין. האשה נפגעה בפניה, קיבלה טיפול ראשוני בזירת הפיגוע ולאחר מכן פונתה לבית החולים שיבא בתל השומר. ילדיה של האשהף שהיו עמה ברכב - לא נפגעו בגופם. כוחות צה"ל מנהלים מרדף אחר החשודים בזריקת האבנים. 

מהמועצה האזורית בנימין נמסר כי "לפני כשעה יידו כעשרה פורעים ערבים אבנים על תושבת בנימין שנסעה עם שניים מילדיה בכביש חוצה בנימין. התושבת כבת 40 ספגה פגיעה חזקה בראשה מאחת האבנים. תושב שנסע מאחוריה הבריח את הפורעים. ראש המועצה ישראל גנץ נמצא במקום הפיגוע עם נציגי אגף הבטחון של המועצה וקציני הצבא.

מצה"ל נמסר כי "התקבל דיווח על אזרחית שנפצעה כתוצאה מיידוי אבנים סמוך לכפר דיר ניזאם שבמרחב החטיבה המרחבית "אפרים". כוחות צה"ל במרדף אחר החשודים".

בהודעת מד"א נכתב כי בשעה 13:43 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על יידוי אבנים לעבר רכב בכביש 465 סמוך לכניסה לחלמיש. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי לאישה ופינו אותה לבית החולים שיבא בתל השומר.

שר ירושלים ומורשת, רפי פרץ, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "שוב, נסיעה שגרתית של אמא שילדיה מחכים לה בביתה, מסתיימת בפציעה קשה. בעקבות מחבל מתועב שארב לה. זריקת אבנים היא סכנת חיים. צריך לשים לכך סוף, לא ייתכן שאזרחי ישראל יסעו בפחד ובחוסר וודאות האם ישובו לביתם. סומך על כוחות הבטחון וצהל שישימו את ידם על המחבל".

 

רכבה של האישה שנפגעה קשה

רכבה של האישה שנפגעה קשהצילום: דוברות בנימין

ג'ק טייטל, בעלה של הנפגעת, ביקש לצאת מהכלא ולבקרה

יעקב (ג'ק) טייטל, שהורשע ברצח שני פלשתינים לפני כשבע שנים, ומרצה את עונשו באגף התורני בכלא איילון, ביקש היום בעזרת ארגון חוננו לצאת ולבקר את אשתו, רחל, שנפגעה בפיגוע האבנים. 

במכתב אותו שלח ארגון חוננו למפקד בית הסוהר איילון, נכתב: "האשה סובלת מחבלת ראש קשה ומגיעה בדקות אלו, 15:30 ככל הנראה בהכרה מעורפלת, לבית החולים תל השומר. לאור מצבה הקשה, ולאור האירוע המורכב, נבקש באופן בהול להוציא את האסיר להיות לצדה ברגעים קשים אלו בבית החולים".

עוד נכתב בפניה כי "מדובר בבקשה הומניטרית ממדרגה ראשונה, בנסיבות קשות, דחופות, אשר מעוגנות בפקודות הנציבות".

צילום: חוננו