הפגנות אהוביה סנדק ז"ל: שוטר העיף מפגין על רכב נוסע | צפו

כבכול ערב השבוע, ההפגנות בעקבות מותו של אהוביה סנדק לאחר מרדף משטרתי, ממשיכות לספק אירועי אלימות. בירושלים תועד קצין משטרה מעיף מפגין על רכב נוסע, המפגין כממט ונדרס. המשטרה עצרה למעלה מ-20 מפגינים

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 31/12/20 23:12 טז בטבת התשפא

הפגנות אהוביה סנדק ז"ל: שוטר העיף מפגין על רכב נוסע | צפו
ההפגנות בעקבות מותו של אהוביה סנדק ז"ל לאחר מרדף משטרתי, צילום: ללא

כמו בכל ערב מאז מותו של הנער אהוביה סנדק ז"ל לאחר מרדף משטרתי בשבוע שעבר באזור בנימין, גם הערב (ה') נערכו הפגנות במוקדים רבים ברחבי הארץ: ירושלים גשר המיתרים וצומת בר אילן, ראש פינה, אריאל, חריש, צומת שילה, רמלה, גשר בר אילן, חשמונאים, נוף הגליל, בית שאן, קרית מלאכי וגדרה. מאות המפגינים נושאים את תמונתו של אהוביה ושלטים הקוראים להקים ועדת חקירה חיצונית, להפסיק את הטיוח ולסגור את ימ"ר ש"י.

צומת בר אילן, הערב

צומת בר אילן, הערבצילום: ללא

ארגון חוננו דיווח על 20 עצורים בירושלים, ביניהם ילד בן 9 ששוחרר לאחר מספר דקות. עצורים היו גם בחשמונאים וצומת שילה. גם הערב היתה אלימות מצד השוטרים, שנעזרו במכתזיות. בירושלים תועד קצין משטרה מעיף מפגין על רכב נוסע, המפגין נפל על הכביש וכמעט נדרס. מאוחר יותר דווח על שוטרים שהיכו נערה שיושבת על מדרכה.

משטרת ישראל דיווחה על מפגינים שניסו לחסום את כביש הכניסה לירושלים. בהודעת המשטרה נכתב כי במספר מקרים הושלכו ביצים לעבר השוטרים. כמו כן, במהלך ביצוע מעצר חשודים, נפגעו שני שוטרים. התקבלו מספר דיווחים אודות גרימת נזק לאוטובוסים שחלפו בצומת בר אילן.  

במקביל, פלשתינים דיווחו על נזק לבית בחווארה שליד שכם, מאבנים שהשליכו מתיישבים. 

https://twitter.com/dvir_gopshtein/status/1344756340514840580?s=20

חריש, הערב

חריש, הערבצילום: ללא

רמלה, הערב

רמלה, הערבצילום: ללא