ירון זליכה הקים מפלגה חדשה: "המטרה היא להציל את מדינת ישראל מחורבן כלכלי"

החשב הכללי לשעבר הכריז באופן רשמי על הקמת מפלגה חדשה שתתמודד בבחירות הקרובות, שתיקרא: "המפלגה הכלכלית החדשה". זליכה טען כי, "כולם היו רוצים להיות ראש הממשלה, אני רוצה להיות שר האוצר שלכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/12/20 16:35 טו בטבת התשפא

ירון זליכה הקים מפלגה חדשה: "המטרה היא להציל את מדינת ישראל מחורבן כלכלי"
זליכה מודיע על הקמת המפלגה החדשה, צילום: ללא

ירון זליכה, לשעבר החשב הכללי במשרד האוצר הודיע היום (ג') על הקמת מפלגה חדשה - "הכלכלית" שתתמודד בבחירות הקרובות, ותקדם סדר יום כלכלי-חברתי, חרטה על דגלה הורדת יוקר המחייה, פירוק המונופולים ומאבק בשחיתות השלטונית. 

זליכה טען כי "לא בנט, לא סער, לא לפיד ובטח שלא נתניהו הם הפתרון לחורבן הכלכלי - הם הבעיה במלוא עליבותה. מי שחיבק את המונופולים, מי שעישן סיגרים עם הטייקונים, מי שתלוי בקבוצות הלחץ החזקות במשק, הוא לא יחליף את עורו עכשיו. בשנת 2003 זכיתי לשמש כחשב הכללי של מדינת ישראל, שלכם זו הייתה אחת השעות הקשות בתולדות המדינה". 

"ביחד עם שר האוצר דאז, כן, בנימין נתניהו, ובגיבוי פוליטי של רה"מ אריאל שרון ז"ל הובלנו תכנית חירום כלכלית, תכנית שחילצה את ישראל ממשבר נורא והעבירה אותה אל תקופת הצמיחה והשגשוג הארוכה מאז קום המדינה.  אז, נתניהו ראה גם את טובת המדינה היום הוא רואה רק את עצמו וראשי המפלגות שחובטים בו היום במרץ, ידעו, שתקו ושיתפו עמו פעולה".

"מטרתי אחת" הכריז זליכה, "להציל את מדינת ישראל מחורבן כלכלי ולהוביל אותה כשר אוצר לתקופה חדשה של שגשוג ופריחה. אני יודע בדיוק מה נדרש כדי לחלץ את המדינה מהחורבן הכלכלי אליו היא גולשת, עשיתי זאת פעם אחת ואדע שוב. אני יודע לייצר מנועי צמיחה חזקים שיניעו את הכלכלה שלנו קדימה ומהר. אני יודע איך להוריד את המחירים המטורפים במשק וגם את מחירי הדיור".

"אני יודע מהן ההשקעות והרפורמות הנדרשות, בחינוך, בבריאות ובתחבורה. אני יודע מי הם המונופולים, הטייקונים וקבוצות הלחץ שחונקים את המשק וסוחטים אותו על חשבון כולנו. אני מכיר את הגזלנים האלה בשמם הפרטי, הם היו כאן לפני הקורונה והמשיכו להתעשר עם הקורונה. בזמן שהפוליטיקאים רבים מי הוא שמאל ומי ימין, הם בוזזים אותנו עד לשקל האחרון. תראו, אין לי שום אשליות, מונופול יישאר מונופול, טייקון יישאר טייקון, הם לא ישתנו, אבל המנהיגות הכלכלית שלנו חייבת להשתנות. אנו חייבים מנהיגות כלכלית נחושה, אמיצה, שיודעת מה היא רוצה".

"נראה שכולם היו רוצים להיות ראש הממשלה, אני רוצה להיות שר האוצר שלכם. יש לי את הידע, את היכולת ואת התשוקה להוביל את ישראל לצמיחה ושגשוג. ישראל היא האוצר שלנו, האוצר של כולנו
וכשר האוצר אני מתחייב לשמור על האוצר הזה מכל משמר". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן