עמית סגל עצבני: "די לנהי הבכייני"

פרשן חדשות 12 תקף את הדיווחים הרבים אודות קשיים במבצע החיסונים ועיכובים בקביעת התורים: "המשיח מגיע על חמור ופה מייללים על העומסים שיצרה השיירה שלו בכביש מספר אחת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/12/20 20:45 ט בטבת התשפא

עמית סגל עצבני: "די לנהי הבכייני"
חיסון לקורונה, צילום: shutterstock

עמית סגל כועס. בפוסט עצבני שפרסם הערב (ה') פרשן חדשות 12, הוא מפנה אצבע מאשימה אל אמצעי התקשורת בישראל, וטוען כי הדיווחים בתקשורת על קשיים רבים במבצע החיסונים בישראל הם "נהי בלתי פוסק". לדברי סגל, על אף הקשיים המבצע מתנהל בצורה מזהירה - "אין כמוהו בעולם כולו".

נתניהו: "כנראה שנהיה המדינה הראשונה שתצא תוך כמה שבועות מהקורונה"

"גילוי נאות: אינני יכול לסבול את הנהי הבכייני והבלתי פוסק בתקשורת על 'קשיים במבצע החיסונים'", כתב. "על ההמתנה הארוכה במוקדים הטלפוניים של הקופות, ועל הדיווחים האובססיביים אודות האומלל שקיבל חמש מנות חיסון במקום אחת (ומן הסתם משתעל נוגדנים)".


(עמית סגל בפייסבוק לייב, לפני פיזור הכנסת)

לדברי סגל, "מדובר במבצע מפואר של מערכת הבריאות, שבמסגרתו הוסרה כבר השבוע סכנת מוות מרבע מיליון ישראלים; בהזרקת מאה אלף חיסונים מדי יום, בתנאי אחזקה קשים ובלי שאף חיסון ירד לטמיון". 

עוד כתב: "מול עינינו מתנהל מבצע שאין כמותו בעולם כולו, ושיביא לחיסון אוכלוסיית ישראל בתוך זמן שיא, וזאת בזכות מערכת בריאות וקופות חולים שכה אהבנו להשמיץ. המשיח מגיע על חמור ופה מייללים על העומסים שיצרה השיירה שלו בכביש מספר אחת. הבכיינות והקיטורים כדרך חיים הם כל כך 2020, ממש כמו, הלוואי, הקורונה עצמה".