נתניהו ייכנס לבידוד עד יום שישי

ראש הממשלה נפגש עם חולה קורונה מאומת וייכנס לבידוד עד ליום שישי הקרוב. מלשכתו נמסר כי הוא עבר בדיקות קורונה גם אתמול וגם היום ושתיהן נמצאו שליליות

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/12/20 16:02 כח בכסלו התשפא

נתניהו ייכנס לבידוד עד יום שישי
נתניהו, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

נתניהו ייכנס לבידוד לארבעה ימים. מלשכתו נמסר כי ‏בהמשך לחקירה אפידמיולוגית, ראש הממשלה ייכנס לבידוד עד יום שישי לאחר שנפגש עם חולה קורונה מאומת - נשיא בית הדין של הליכוד, ח"כ לשעבר מיכאל קליינר.

עוד נמסר כי ראש הממשלה עבר בדיקות קורונה אתמול והיום שנמצאו שליליות. בהמשך פרסם נתניהו הודעה בה נאמר כי "בהתאם להנחיות אני נכנס לבידוד עד יום שישי הקרוב. אני מרגיש מצויין. היום ואתמול עברתי שתי בדיקות קורונה שליליות. אני ממשיך לעבוד מסביב לשעון כדי להביא מיליוני חיסונים לאזרחי ישראל ולחזק את הכלכלה שלנו. שימרו על ההנחיות ושימרו על הבריאות!"

אמש פורסם כי מזכירה בלשכתו של נתניהו נמצאה חיובית לקורונה, כשבמקרה שלה ראש הממשלה לא נדרש לבידוד. בהודעה מטעם הלשכה נמסר כי "מי שבא עמה במגע יבדק בהקדם ומתבצעת כעת חקירה אפידמיולוגית. מבדיקה ראשונית נראה כי ראש הממשלה נתניהו לא נדרש לבידוד כי שהה בחדר נפרד ולא בא איתה במגע. יתר חברי הצוות יפעלו על פי הנחיות משרד הבריאות".