נתניהו נפגש עם ארדן לדיון על תפקידו. "אין שינוי במצבו"

תוצאות הבחירות בארצות הברית הביאו את ראש הממשלה נתניהו, לבקש משגריר ישראל באו"ם ארדן, להגיע לישראל בכדי לשוחח על המשך כהונתו בתפקיד. ארדן אמור להיכנס בקרוב גם לתפקיד השגריר בוושינגטון, תפקיד שנתניהו היה רוצה להעביר לשר שטייניץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/12/20 13:18 כד בכסלו התשפא

נתניהו נפגש עם ארדן לדיון על תפקידו. "אין שינוי במצבו"
נתניהו וארדן, צילום: Miriam Alster/Flash90

בעקבות תוצאות הבחירות בארצות הברית וכניסתו הצפויה של ג'ו בידן לבית הלבן בעוד כחודש, נפגש הבוקר (ה') ראש הממשלה בנימין נתניהו עם שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן, שבעוד כחודש, אם לא יהיו שינויים, אמור להיכנס גם לתפקיד שגריר ישראל בוושינגטון. כך דווח באתר "וואלה". בשביל קיום השיחה עמו, נתניהו ביקש מארדן להגיע באופן חריג לירושלים, כדי שהשיחה תתנהל פנים אל פנים. 

‏על פי הפרסום, שני פקידים בכירים מעריכים כי נתניהו שוקל מחדש האם ארדן צריך לשמש בשני התפקידים במקביל, וזאת על רקע תוצאות הבחירות בארצות הברית. לאחר ששני תפקידיו אושרו בממשלה, בכדי לשנות את ההחלטה לגביהם, יש לקבל את הסכמתו של ארדן עצמו ולהעביר החלטת ממשלה חדשה.

עוד ציינו ‏הבכירים ציינו כי נתניהו מעוניין ששר האנרגיה, יובל שטייניץ, ייכנס לתפקיד השגריר בוושינגטון אך בכל זאת מוכן לאפשר לארדן לבחור באיזה משני התפקידים הוא מעוניין לכהן. אם ארדן יסכים ויבחר בשגריר בוושינגטון, שטייניץ יכהן כשגריר באו"ם.

מלשכת ראש הממשלה נמסר לוואלה: נתניהו לא רוצה שארדן יוותר על התפקיד בוושינגטון ואין שינוי במצבו.