"הרדיפה נגדו לא תיפסק לעולם. הוא בן 71 והקדיש את חייו למען המדינה"

יו"ר הקואליציה יוצא להגנת ראש הממשלה וכותב כי רק אזרחי ישראל יוכלו להיות המגן שלו. "כשאנחנו שומרים על בנימין נתניהו, אנחנו מבטיחים את הצלחת המדינה ומבטיחים את העתיד של כולנו"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 10/12/20 11:10 כד בכסלו התשפא

"הרדיפה נגדו לא תיפסק לעולם. הוא בן 71 והקדיש את חייו למען המדינה"
זוהר עם נתניהו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מערכת הבחירות החלה. יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, פרסם הבוקר (ה') פוסט בחשבון הפייסבוק שלו, בו הוא יוצא נגד מתנגדיו של ראש הממשלה וכותב כי רק אזרחי ישראל יוכלו להיות המגן של בנימין נתניהו. "הרדיפה נגדו לא תיפסק לעולם, רק הציבור הישראלי יכול להיות המגן של רה"מ. הוא בן 71 והקדיש כמעט את כל חייו למען המדינה".

זוהר כותב: "בשנים הרבות בהן הוא משרת אותה, ראינו הישגים אדירים בכל התחומים וברור היטב שהמדינה שלנו מעולם לא היתה עוצמתית יותר. אנו בשיא כוחנו הביטחוני ובשיא כל הזמנים בקשרים הבינלאומיים שלנו. על אף משבר הקורונה, ישראל מעולם לא היתה יציבה יותר כלכלית כשהשקל בשיא של כל הזמנים.אין מי שלא רואה את ההתקדמות האדירה של המדינה שלנו בעשור האחרון תחת כהונת נתניהו, ולא ניתן לקחת ממנו את הקרדיט הגדול להצלחתה לאור המדיניות הברורה והיעילה שלו בכל הפרמטרים".

"לפעמים זה נראה", ממשיך זוהר, "שבכלל לא משנה למתנגדיו כמה טוב הוא עושה לכולנו, הביקורת נגדו הפכה לכמעט אוטומטית ומקבלת הד תקשורתי עצום לעומת קול ענות חלושה בכל מה שקשור למחמאות להן הוא זכאי בדין על הישגיו".

זוהר מבקש להזכיר את ההתנהלות השקולה והחכמה של נתניהו: "אני לא מדבר על מיליוני חיסונים שמגיעים לישראל, על ניהול משבר רפואי חסר תקדים, על מאבק בלתי פוסק מול האיום הקיומי היחיד נגדנו בדמותה של אירן ועל הסכמי שלום היסטוריים שמשנים את המזרח התיכון כולו. אני דווקא מבקש להזכיר את התנהלותו המאוזנת, האחראית, השקולה והחכמה של נתניהו כבר יותר מעשור שסייעה רבות לטובת כל אזרחי ישראל ללא יוצא מן הכלל".

יו"ר הקואליציה, שואל: "מדוע למרות כל תרומתו האדירה למדינה ולמרות העובדה שכולנו נהנים מהנסיון הרב ומהיכולות שלו, יש כל כך הרבה אנשים וגופים רבי עוצמה שפועלים לפגוע בו אישית ובהמשך כהונתו?

ומשיב, "הם אינם מסוגלים להתמודד עם העובדה שהימין מחזיק בהנהגת המדינה כל כך הרבה שנים והם אינם מוכנים להכיר בהצלחה של הליכוד בהנהגת נתניהו כי זה לא משרת את האינטרסים הפוליטיים והאישיים שלהם. פשוט מאוד".

וכאן זוהר עובר לרדיפה האישית שעובר נתניהו בשנים האחרונות. "האם לא נחצה הגבול בתפירת התיקים? האם לא נחצה גבול ברדיפה תקשורתית חסרת תקדים נגדו ונגד משפחתו? האם לא נחצה גבול מסוכן ברף השנאה של מתנגדינו? ובכן, התשובות ברורות מאליהן. בסופו של יום, רק אתם הציבור, יכולים לשמש כמגן לרה״מ. גם אנחנו נבחרי הציבור שעושים כמיטב יכולתנו לשמור עליו ונאבקים על שמו מדי יום, לא היינו יכולים לעשות זאת ללא התמיכה והחיזוקים שמגיעים מכם, אזרחי ישראל".

"המשוואה פשוטה", מסיים מקורבו של נתניהו את דבריו: "כשאנחנו שומרים על בנימין נתניהו, אנחנו מבטיחים את הצלחת המדינה ומבטיחים את העתיד של כולנו. ברוך ה׳, לשמחתנו, אנחנו חלק מהמדינה הכי דמוקרטית בעולם ולכן אני מאמין שבע״ה נמשיך להוביל אותה בזכות תמיכתם האדירה שהולכת וגוברת מרגע לרגע. אל תרפו, אל תוותרו, אל תתייאשו, כי בסופו של דבר, עם כל הקושי והמאבקים הבלתי פוסקים מול המתנגדים רבי העוצמה, הכל תלוי רק בנו, האזרחים".

 

(מיקי זוהר לא מתבייש להיות ה"רוטוויילר" של נתניהו)