ביטן חולה בקורונה, נתניהו שנפגש עמו - לא ייכנס לבידוד

דוד ביטן נמצא חיובי לקורונה, נתניהו שבא עמו במגע ביום חמישי בשבוע שעבר - לא ייכנס לבידוד. בלשכת ראש הממשלה אומרים שהפגישה בין השניים נערכה בשטח פתוח, עם מסכות ולזמן קצר

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 07/12/20 23:15 כא בכסלו התשפא

ביטן חולה בקורונה, נתניהו שנפגש עמו - לא ייכנס לבידוד
נתניהו וביטן, צילום: Miriam Alster/Flash90

ח"כ דוד ביטן הודיע הערב (ב') כי נמצא חיובי לקורונה. בחשבון הטוויטר שלו כתב: "בבדיקת קורונה שערכתי היום נמצאתי חיובי לנגיף הקורונה. אני מרגיש בסדר עם תסמינים קלים בלבד". 

הפעם האחרונה בה שהה ביטן במשכן הכנסת היתה ביום רביעי -ה-2 בדצמבר. דובר הכנסת מסר: "הכנסת ממשיכה ופועלת לעריכת בדיקה וחקירה אפידמיולוגית ביחד עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות". בעקבות ממצאי החקירה שנערכת על ידי נציגי משרד הבריאות, חברי הכנסת אופיר כץ ומיקי זוהר שיעבר מחר בדיקת קורונה - ייכנסו לבידוד. 

מי שלא ייכנס לבידוד הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו. במהלך הטקס להעלאת יהודי אתיופיה ביום חמישי שעבר נפגשו השניים ולחצו ידיים, אך מלשכת ראש הממשלה נמסר ל"וואלה" כי האירוע התקיים בשטח פתוח ועם מסיכות. כמו כן, עמית סגל דיווח כי השניים נפגשו בספריית הכנסת למשך כרבע שעה, מספר שעות לפני שאומת כחולה בקורונה.

 

 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן