אחד הזמרים הפופולריים במצרים הצטלם עם עומר אדם וחולל סערה

הזמר והשחקן המצרי מוחמד רמדאן הצטלם עם הזמר הישראלי בדובאי, וגרם לגל תגובות נזעמות ממעריציו בעולם הערבי, שקראו לו "בוגד, ו"ציוני". רמדאן מיהר להבהיר: "לא ידעתי מי הוא - אני מצטלם עם כולם"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 22/11/20 11:12 ו בכסלו התשפא

אחד הזמרים הפופולריים במצרים הצטלם עם עומר אדם וחולל סערה
עומר אדם עם הזמר המצרי מוחמד רמדאן, צילום: מורן טל בטוויטר

הזמר הישראלי עומר אדם השוהה בשבועות האחרונים בדובאי, הספיק לעורר סערה, כאשר העלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה עם לא אחר ממוחמד רמדאן, אחד מהזמרים והשחקנים הפופולריים ביותר במצרים. התמונה הביאה לאלפי תגובות של של גולשים מרחבי העולם הערבי, שלא אהבו את החיבור בין המצרי והישראלי.

בעקבות הסערה, שהביאה עימה גם כינויי גנאי לרמדאן כדוגמת "בוגד ו"ציוני", מיהר להבהיר הזמר המצרי כי "לא ידעתי ולא שאלתי מי הוא, כל אדם שמצטלם איתי, כל עוד הוא בנאדם אני מצטלם איתו, לא שואל על הצבע, הדת או האזרחות שלו, כולנו בני אדם ונבראנו על ידי אללה, אני לא יודע עם מי אני מצטלם, כל מי שמבקש להצטלם איתי אני מסכים ולא מסרב, וכל הציבור יודע את זה", הגיב רמאדן בתגובה לביקורת.

מאוחר יותר הופץ סרטון בו נראה רמדאן רוקד לצלילי מנגינת "הבה נגילה", באותו מקום בו הצטלם עם עומר אדם, דבר שרק הלהיט את הרוחות עוד יותר. לאחר שהגיב שלא ידע, הופץ סרטון נוסף בו נראה רמדאן רוקד לצלילי השיר 'הבה נגילה', מה שהסעיר עוד יותר יותר את הקיצונים במצרים והרשות הפלסטינית.