ראש הממשלה: "התחלת הסוף של הקורונה"

ראש הממשלה אומר כי שוחח עם בכירי חברת מודרנה על הגדלת מספר המנות שיוקצו לאזרחי ישראל, וטוען כי החיסונים של חברת פייזר קרובים, "נהיה בין הראשונים לקבלם"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 18/11/20 20:03 ב בכסלו התשפא

ראש הממשלה: "התחלת הסוף של הקורונה"
צילום: צילום מסך

ראש הממשלה בנימין נתניהו, בישר הערב (רביעי) כי שוחח עם בכירי חברת "מודרנה", המייצרת חיסון לקורונה, ואמר כי סכם עמם על הגדלת מספר המנות שיוקצו לאזרחי ישראל. השבוע הודיעו בחברה הבריטית כי החיסון שפיתחו מגיע ליעילות של 94.5% אצל הנסיינים.

"בשורות טובות בחזית הקורונה", פתח נתניהו, "שלשום שוחחתי עם מנכ"ל מודרנה סטפן בנסל, אתמול עם ד"ר טל זקס, בכיר בחברה, על חתימה על הגדלת מספר המנות שיוקצו לאזרחי ישראל. אני מאמין שאנחנו על סף חתימה - אלה חדשות מצוינות".

נתניהו נראה אופטימי ואמר כי מדובר בתחילת הסוף של הקורונה: "זה בנוסף לכך שחברת "פייזר", שאיתה כבר חתמנו על שמונה מיליון מנות, הולכת להגיש אישור תוך ימים לרשויות הרפואה בארצות הברית, כדי לספק את החיסונים האלה, ואנחנו נהיה בין הראשונים לקבלם - זוהי התחלת הסוף של הקורונה".

נזכיר, כי מוקדם יותר היום פרסמה חברת "פייזר" תוצאות מעודכנות המלמדות כי יעילות החיסון שפתחה עלתה ל-95% עם השלמת השלב השלישי בניסוי. לפני כעשרה ימים הודיעה ענקית התרופות האמריקאית כי החיסון שלה יעיל בכ-90%. במחקר של "פייזר" השתתפו קרוב ל-45 אלף בני אדם, ועל פי ההודעה לא נמצאו חששות בנוגע לבטיחות השימוש בו. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן