שת"פ של ניסנקורן ואיימן עודה: קידום המאבק בסחר בנשק בלתי חוקי

שר המשפטים ויו"ר הרשימה המשותפת יצאו בהודעה משותפת על קידום החוק של עודה בנושא הסחר בנשק בלתי חוקי בחברה הערבית. עודה: "כל אחד צריך להחליט אם הוא עומד לצד האזרחים הערבים והחברה או לצד ארגוני הפשע"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 18/11/20 15:02 ב בכסלו התשפא

שת"פ של ניסנקורן ואיימן עודה: קידום המאבק בסחר בנשק בלתי חוקי
השר ניסנקורן, צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

שר המשפטים אבי ניסנקורן ויו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה שוחחו בימים האחרונים על הצעת החוק שיזם עודה בנושא החזקת נשק שלא כדין, וסיכמו כי שר המשפטים יכנס בהקדם דיון מטה בהשתתפות נציגי הייעוץ המשפטי לממשלה ופרקליטות המדינה, על מנת לבחון דרכים להחמרת הענישה בתופעה החמורה של סחר ושימוש בנשק בלתי חוקי. 


(איימן עודה על הנשק הבלתי חוקי בחברה הערבית)

שר המשפטים ניסנקורן: "מיגור האלימות בחברה הערבית ובחברה הישראלית כולה הם עבורי משימה לאומית חשובה מאין כמותה. התופעה של החזקת נשק בלתי חוקי הפכה בשנים האחרונות למכת מדינה של ממש ולמרות מאמצי המערכת, מנגנוני האכיפה הקיימים אינם נותנים מענה מספק. 
בעקבות שיחותיי עם ח״כ עודה ועם נציגי ציבור נוספים בחברה הערבית, החלטתי לכנס בדחיפות עבודת מטה במשרד המשפטים ולבחון מהי הדרך המיטבית להחמרת הענישה והגברת ההרתעה נגד עברייני הנשק. הצלחתנו במשימה הקריטית הזו תסייע למאבק באלימות ותציל נפשות בישראל״. 

יו״ר הרשימה המשותפת ח"כ עודה: "כל אחד צריך להחליט אם הוא עומד לצד האזרחים הערבים והחברה כולה או עומד לצד ארגוני הפשע. אני מברך על הנכונות של שר המשפטים להתחיל עבודת מטה רצינית שתוביל להחמרת ענישה. כל דקה שעוברת בלי טיפול שורש לארגוני הפשיעה מקדמת אותנו לקורבן הבא".