בנט נגד הליכוד: "השיטה שלכם של הרעלת אחד כנגד השני קורסת"

לאחר שנפגש עם בני גנץ וספג אש מהליכוד על הסיבות לכך, יו"ר ימינה הסביר את מטרת הפגישה, "מציאת פתרון ל-200 חיילים בודדים ללא קורת גג", ותקף: "קמפיין ״בנט נפגש עם גנץ״ כאילו פגשתי מינימום את עזמי בשארה"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 04/11/20 20:56 יז בחשון התשפא

בנט נגד הליכוד: "השיטה שלכם של הרעלת אחד כנגד השני קורסת"
משיב אש. נפתלי בנט, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הבוקר (ד') נועד גנץ בלשכתו יחד עם יו"ר ימינה נפתלי בנט, לפגישה בארבע עיניים, שתוכנה לא נוגע בהתחלה. בליכוד טענו מיד כי "בנט חבר לכחול לבן כדי להוביל את עם ישראל לבחירות". בעקבות כך הגיב יו"ר ימינה בטוויטר והסביר את הסיבה לפגישה: מציאת פיתרון דיור לחיילים בודדים.

"היום נפגשתי עם שר הביטחון בני גנץ" סיפר בנט, כאשר המטרה הייתה "למצוא פתרון לכ-200 חיילים בודדים משוחררים נטולי קורת גג. אין להם היכן לישון הלילה". בנט הוסיף כי "גנץ כהרגלו היה אדיב וענייני וסיכמנו על צעדי המשך".

שר הביטחון לשעבר טען כי החל מפרסום הפגישה "צייצני נתניהו ועוזריו פתחו נגדי בקמפיין ״בנט נפגש עם גנץ״ כאילו פגשתי מינימום את עזמי בשארה".

בנט הוסיף ואמר: "אתם אמיתיים?!, גנץ הקדיש את חייו למען עם ישראל. הוא גם שר הביטחון. הוא שמאל ציוני ואני ימין ציוני ואמשיך לפגוש אותו עוד 2000 פעם למען חיילי צה״ל. השיטה שלכם של הרעלת אחד כנגד השני קורסת. לא תגרמו לי לשנוא אנשי שמאל או להחרימם.

"שיטה זו הובילה לחורבן הבית" טען בנט ואמר כי זאת הסיבה "לכישלון הנוראי של ממשלת נתניהו בקורונה. במקום לשבת בצורה עניינית ביחד כדי להתמודד עם המשבר, גרמתם לכולם לשנוא את כולם, וזו הסיבה שזו הפעם הראשונה בתולדות ישראל שלמול משבר העם לא מתאחד. דרכנו שונה. נאחד את העם. נשתלט על הקורונה. ונשקם את הכלכלה"