ליצמן אחרי האמירה על בנט: "הציטוט לא היה מדויק, אבל אני לא חוזר בי"

בעקבות האמירה כי "בנט הוא אלטרנטיבה לנתניהו", הבהיר ליצמן כי דבריו הוצאו מהקשרם אך הוא אינו חוזר בו, והוסיף כי "נתניהו הוא ראש הממשלה, אנו בקואליציה וכרגע אין שום דבר אחר על הפרק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/11/20 19:35 יז בחשון התשפא

ליצמן אחרי האמירה על בנט: "הציטוט לא היה מדויק, אבל אני לא חוזר בי"
חבר הכנסת יעקב ליצמן, צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

שר הבריאות לשעבר, חבר הכנסת יעקב ליצמן מיהדות התורה, הבהיר הערב (ד') את דבריו על נפתלי בנט ואמר כי: "הציטוט שאמרתי בסיעה לגבי בנט הודלף לחצאין ולא מדויק אך איני חוזר בי. נתניהו הוא ראש הממשלה, אנו בקואליציה וכרגע אין שום דבר אחר על הפרק". 

ליצמן אמר את הדברים בראיון ל"קול ברמה", אחרי שהתבטא ביום שני האחרון בישיבת הסיעה של מפלגתו וגרם למשבר ביחסי החרדים עם נתניהו. במהלך ישיבת סיעת יהדות התורה שאלו חברי הסיעה את ליצמן: "מה האלטרנטיבה שלך לנתניהו?". וזה ענה מיד: "נפתלי בנט". ציטוט זה היה מכה נוספת לראש הממשלה אחרי שנראה כי יחסיו עם המפלגות החרדיות מגיעים לנקודת רתיחה סביב סוגיית הקנסות. 

הערב נודע כי יו"ר כחול לבן וראש הממשלה החליפי, בני גנץ, נפגש עם יו"ר ימינה נפתלי בנט, בלשכת שר  הביטחון לפגישה בארבע עיניים. הפגישה עוררה תהיות, האם מדובר במפגש הכנה לשיתוף פעולה פוליטי בין המפלגות. בנט מיהר להוציא הודעת הבהרה ואמר: "היום נפגשתי עם שר הביטחון בני גנץ כדי למצוא פיתרון לכ-200 חיילים בודדים משוחררים נטולי קורת גג. אין להם היכן לישון הלילה. גנץ כהרגלו היה אדיב וענייני וסיכמנו על צעדי המשך. מאז הפגישה צייצני נתניהו ועוזריו פתחו נגדי בקמפיין ״בנט נפגש עם גנץ״ כאילו פגשתי מינימום את עזמי בשארה". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן