טרגדיה באשקלון: נהג משאית דרס ילד למוות ונמלט

דוד אוחיון בן ה-9 נדרס למוות על ידי משאית, בזמן שרכב על אופניו סמוך לביתו באשקלון. הנהג הפוגע נמלט, ובהמשך נעצר וטען כי לא ראה את הילד: "לא ברחתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/10/20 19:12 ח בחשון התשפא

טרגדיה באשקלון: נהג משאית דרס ילד למוות ונמלט
דוד אוחיון ז"ל, צילום: באדיבות המשפחה

טרגדיה באשדוד. ילד בן 9, דוד אוחיון ז"ל, נדרס למוות על ידי נהג משאית בעת שרכב על אופניו, סמוך לביתו. הנהג הפוגע נמלט, ובהמשך נעצר על ידי המשטרה. בחקירתו אמר כי לא ראה את הילד, והכחיש שברח מזירת התאונה.

הוריו של דוד הגיעו לזירת התאונה זמן קצר אחריה, והתעלפו. שכן שגר מול זירת התאונה סיפר ל-ynet: "הם היו פה חבורה של ילדים ונסעו יחד, אני הייתי בבית. יצאתי החוצה וראיתי את המשאית נוסעת. אחד השכנים רץ לעזור לו וקראנו לאמבולנס. הילדים היו מבוהלים. קפאו מהמקום ונתנו להם מים".

עד ראייה נוסף סיפר כי "הוא רכב על השביל והמשאית הגיעה מאחור ופגעה בו", טען. הוא הוסיף כי לא ראה האם הילד ירד לכביש או שהמשאית עלתה על המדרכה ופגעה בו.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א, בן טטרו, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הילד שוכב על הכביש מספר מטרים מהאופניים כשהוא מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה. לאחר בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".

ממשטרת ישראל נמסר כי "משטרת ישראל עצרה לפני זמן קצר נהג המשאית החשוד בתאונה פגע וברח באשקלון. במהלך ביצוע פעולות חקירה אופרטיביות ומהירות בזירת התאונה באשקלון עצרה המשטרה את הנהג החשוד שפגע בילד בן 9 ונמלט מהמקום".

עוד נמסר כי "מדובר בתושב אשקלון, בשנות ה-60 לחייו. הוא נלקח לחקירה באגף התנועה של מרחב לכיש ומחר בבוקר יובא לבית משפט לדיון בהארכת מעצרו".