ההפגנות בתל אביב ובירושלים ממשיכות: "מיליון מובטלים הפכו ביום אחד לקבצנים"

ההפגנות נגד ראש הממשלה ממשיכות בכיכר רבין בתל אביב, שם השתתפו גם חברי סיעת מרצ: "מחר בבוקר יוגש הבג״ץ נגד ביטול ההצבעה על ועדת חקירה הצוללות". גם הזמר אביב גפן הצטרף: "נתניהו עוסק רק בדבר אחד - פילוג ושיסוי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/10/20 21:29 ו בחשון התשפא

ההפגנות בתל אביב ובירושלים ממשיכות: "מיליון מובטלים הפכו ביום אחד לקבצנים"
ההפגנות הערב בתל אביב, צילום: ללא

התנועה לאיכות השלטון ארגנה הערב (ש') הפגנות נוספות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, בתל אביב ובירושלים. במהלך ההפגנות המשטרה עיכבה 4 חשודים בחשד לאלימות נגד מפגינים. מטעם המשטרה נמסר: "במהלך מחאה המתקיימת הערב ברחבת המדיאטק בחולון, שוטרים  עיכבו קטין (17) בחשד להשלכת ביצה לעבר מפגינים. במחאה המתקיימת בכיכר רבין בת״א, 3 צעירים איימו על מפגינים באמצעות שוקר ונמלטו.  החשודים (26) נעצרו תוך זמן קצר בתום סריקות של השוטרים במקום. 4 החשודים ייחקרו".

כחלק מההפגנה השתתפו גם חברי סיעת מרצ, ויצאו נגד ביטול ההצבעה השבוע בכנסת על הקמת ועדת חקירה בפרשת הצוללות. יו״ר סיעת מרצ, ח״כ תמר זנדברג, נאמה בהפגנות ואמרה: ‏"כבוד ותודה לכל המפגינים והצועדות כעת במחאה על השחיתות והשחיקה בדמוקרטיה. מחר בבוקר יוגש הבג״ץ נגד ביטול ההצבעה על ועדת חקירה הצוללות. לא ניתן לעבור בשתיקה על פרשת שחיתות חמורה; לא ניתן לגנוב הצבעה בכנסת".

אביב גפן בהפגנה

אביב גפן בהפגנהצילום: ללא

גם הזמר אביב גפן נאם בהפגנה בכיכר רבין: "מיליון מובטלים, אנשים חרוצים והגונים - הפכו ביום אחד לקבצנים. השלטון שלך נתניהו, עוסק רק בדבר אחד - פילוג ושיסוי. הם יודעים שאם נהיה ביחד - ביחד ננצח, אז בואו נהיה ביחד". עוד הוסיף: "וירוס השנאה מופץ וכולם יודעים מי האחד שמפיץ אותו - אתה וחבריך הבריונים מר ביבי נתניהו. אהבה תנצח הכל. כשאני רואה אתכם הדור הצעיר, אני מבין כמה טעיתי ששרתי ׳דור מזוין׳״.