הרב סתיו קורא להקפיד על ההנחיות: "מחוייבות לשמירה על התורה וההלכה"

רב העיר שהם ויו"ר 'צהר' יוצא בקריאה לציבור, על רקע ההפרות ההמוניות של ההנחיות, להמשיך ולהקפיד להישמר מהמגפה, על אף העייפות: "חלילה חלילה שלא ייווצר מצב שמישהו נהיה חולה או חלילה מת בגללנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/10/20 14:48 א בחשון התשפא

הרב סתיו קורא להקפיד על ההנחיות: "מחוייבות לשמירה על התורה וההלכה"
הרב דוד סתיו, צילום: פלאש 90. דוד ועקנין

על רקע ההתרופפות בשמירה על הנחיות משרד הבריאות, עם ההקלות בסגר, ובמקביל לפתיחת תלמודי התורה החרדיים בניגוד להנחיות הממשלה, קורא היום (א') רב העיר שהם ויו"ר ארגון רבני 'צהר', הרב דוד סתיו, לציבור, להקפיד על ההנחיות על אף העייפות מהן.

"אנחנו נמצאים כבר בחודש השביעי והשמיני של מגפת הקורונה, ומטבע הדברים אנחנו נשחקים", אומר הרב סתיו בסרטון שפורסם היום. "אבל המחויבות שלנו לשמירה על התורה ועל ההלכה לא נשחקה במאום, המחויבות שלנו לשמור על הגוף והנפש, ובמסגרת זו לשמור לא להידבק ולא להדביק". 

הרב סתיו קורא להקפיד על ההנחיות ככל הניתן: "אני קורא לכולנו להקפיד לשמור על הנחיות משרד הבריאות, אם זה בנושא חבישת המסכות - כשמדברים עם אנשים אחרים, כשיוצאים החוצה במקום שההנחיות מחייבות זו, ואם זה במסגרת שמירת הריחוק החברתי.

"ביחד אנחנו יכולים לעשות דברים נפלאים. חלילה חלילה שלא ייווצר מצב שמישהו נהיה חולה, או חלילה עוד יותר שמישהו חולה קשה או חלילה מת בגללנו", מדגיש הרב סתיו.

"נעשה הכל כדי שבעזרת ה' יתקדש שם שמים על ידינו, ותרבה האהבה בינינו. ועל ידי השמירה והריחוק החברתי, ועל ידי שמירה על חבישת המסכה במקום הנכון ובזמן הנכון, בעזרת ה' נזכה כולנו שספר החיים בו נכתבנו בראש השנה ויום הכיפורים יימשך על עם ישראל כולו". מסיים הרב סתיו את דבריו.