ערן זהבי נדבק בקורונה: "מרגיש טוב"

כוכב נבחרת ישראל נדבק בקורונה ומרגיש טוב, מבקר את מדיניות הבדיקות בקפסולה של נבחרת ישראל ותוקף את התנהלות הנבחרת: "אם הגענו למצב בתוך הקפסולה הזו, שיש ארבעה חולים שהיו איתנו במגע יומיומי, מה הסיכוי שלא יהיו עוד?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/10/20 20:11 כט בתשרי התשפא

ערן זהבי נדבק בקורונה: "מרגיש טוב"
ערן זהבי, צילום: Roy Alima/Flash90

במהלך היום (ש') הודיעה קבוצת פ.ס.וו איינדהובן ההולנדית, כי שחקנה החדש וכוכב נבחרת ישראל, ערן זהבי, נמצא חיובי לקורונה. החלוץ הישראלי כתב בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו את התחושות שלו לאחר ההידבקות בנגיף, ותקף את התנהלות הנבחרת בימים שלפני המשחקים.

"אז אחרי שהצלחתי לברוח מזה מינואר עד עכשיו גם אני חיובי לקורונה", סיפר זהבי. "תודה לכל השואלים הכל בסדר ואני מרגיש טוב , יש לי הרבה מה להגיד על מדיניות הבדיקות והאפקטיביות שלהם בקפסולה של נבחרת. הרי אם הגענו למצב בתוך הקפסולה הזו שיש ארבעה חולים שהיו איתנו במגע יומיומי מה הסיכוי שלא יהיו עוד?".

"היו לי שתי תוצאות שליליות אבל הרגשתי שמשהו לא בסדר", חשף החלוץ, "גם ביום המשחק נגד סלובקיה הרגשתי חלש ועייף. אבל הבדיקה יום לפני כן יצאה שלילית אז קישרנו את זה לעומס המשחקים ושינויי מזג האוויר".

"מפה אני רק יכול להבין שאין שום הצדקה לבדיקות הן לא יכולות למנוע שום דבר ואנחנו רואים את זה בכמה וכמה נבחרות וגם בקבוצות , הכול כל כך מבולבל כל כך נותן הרגשה של כיסוי תחת אחד גדול שלא מצליח! מי שחולה עם תסמינים קשים לא יוכל לשחק בכל מקרה ומי שנדבק ובלי תסמינים כבר מדבק בכל מקרה!".

https://www.youtube.com/watch?v=XEesd_E4d5s