מנכ"לית חדשה לארגון 'קולך'

שרון בריק-דשן היא המנכ"לית החדשה של עמותת קולך – פורום נשים דתיות פמיניסטיות, היא תחליף בתפקיד את עו"ד יעל רוקמן

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/10/20 08:35 כה בתשרי התשפא

מנכ"לית חדשה לארגון 'קולך'
שרון בריק-דשן, צילום: חגית אופיר

עם פרוש השנה החדשה ארגון 'קולך' ממנה מנכ"לית חדשה - שרון בריק-דשן, והיא מחליפה את עו"ד יעל רוקמן אחרי 5 שנים בתפקיד. 

שרון נולדה ומתגוררת בירושלים, נשואה ואם לארבע. ניהלה תכניות, מיזמים וארגונים חברתיים, פעילה שנים רבות בשילוב נשים בקהילה הדתית ובבית הכנסת. בתפקידה האחרון ניהלה את תחום החיילות הדתיות בארגון אלומה והביאה לעליה במספר המתגייסות ולהעלאת השיח ואתגריו בצה"ל ובחברה  הדתית.


(שרון בריק-דשן בתפקידה בארגון 'אלומה')

שרון בריק-דשן אמרה לאחר ההודעה על המינוי כי "עברנו כברת דרך משמעותית בתחום שילוב הנשים הדתיות בציונות הדתית. בשני העשורים שחלפו הניחה קולך תשתית חשובה ויצרה מהפכה בתחומים בולטים כגון לימוד תורה, מניעה וטיפול באלימות מגדרית, נישואין וגירושין, מעורבות בקהילה ובבית הכנסת ומנהיגות נשית. העשור השלישי של ארגון קולך מתקיים בסביבה בה רבים מנושאים אלו נמצאים על סדר היום עם זאת, רבה הדרך לפנינו ויש מקום לעשיה רבה למען השתלבותן המיטבית של נשים דתיות במהלכים מובנים ומשתפים עם הציבור הדתי".

ארגון קולך הוא ארגון אורתודוכסי שמטרתו לקדם נשים דתיות ולהובילן לתפקידי הנהגה דתית ורוחנית. הארגון רואה לנגד עיניו את הקהילה כולה, כשלם אחד, שנשים חברות ושותפות מלאות, ונאבק באפליה וקיפוח על רקע דתי, ומכל סוג שהוא, כלפי נשים דתיות בפרט וישראליות בכלל.