העימות הבא בין טראמפ לביידן יהיה מקוון | טראמפ: "לא אבזבז את זמני"

לאחר שנשיא ארצות הברית נדבק בקורונה, החליטו בוועדת העימותים כי העימות הבא בין טראמפ לביידן יתקיים באופן מקוון וללא קהל. טראמפ: "אני לא יכול להיות כמו ביידן ולהיכנס למרתף, אני לא יכול להנהיג ככה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/10/20 15:36 כ בתשרי התשפא

העימות הבא בין טראמפ לביידן יהיה מקוון | טראמפ: "לא אבזבז את זמני"
צילום: shutterstock

בארצות הברית מתכוננים לעימות הבא בין הנשיא דונלד טראמפ ליריבו הדמוקרטי ג'ו ביידן, שייערך בלילה שבין רביעי לחמישי (שעון ישראל). הוועדה האחראית על העימות בין המועמדים לנשיאות הודיעה, כי העימות הבא בין השניים ייערך ללא קהל ובצורה מקוונת. כך פורסם ב-CNN. "לצורך ההגנה על בריאותם ושלומם של כולם, העימות הנשיאותי השני ייערך כפורמט שונה, כאשר המתמודדים יימצאו במיקומים שונים", נמסר בהודעה מטעם ועדת העימותים.

הנשיא טראמפ מיהר להגיב ואמר: "התקשרו לפני שתי דקות להודיע לנו, לא מקבל את השינויים - לא אבזבז את זמני על עימות וירטואלי". עוד הוא אמר: "אנשים רוצים לחבק אותי ולהתקרב, אני לא אומר להם להתרחק. הבנתי שבשלב מסוים אדבק, זה קרה. ביממה האחרונה הרגשתי מעולה, אני מרגיש מעולה. חוטפים את זה - ואז אתה מחוסן".

בריאיון ל'פוקס ניוז' אמר הנשיא: "הבסתי אותו בעימות הראשון, הבסתי אותו בקלות. אני אביס אותו גם בעימות השני". טראמפ טוען כי המטרה של העימות המקוון היא לתת לביידן יתרון: "הם מנסים להגן על ביידן, כולם מנסים".

מטעמו של ביידן נמסר כי הוא מקבל בהבנה את השינוי בשל הידבקותו של טראמפ: "ביידן מצפה לאפשרות לדבר ישירות אל העם האמריקני ולהציג את התוכניות שלו לשיקום האומה אחרי הנהגתו הכושלת של דונלד טראמפ".