מצפצפים על ההוראות: ראש השב"כ אירח בסוכות בני משפחה - בניגוד להנחיות

בניגוד להנחיות, ראש השב"כ נדב ארגמן אירח את בתו ואורחים נוספים שאינם מתגוררים בבית המשפחה במהלך חג הסוכות. השב"כ: לא מתייחסים לחייו הפרטיים של ראש השב"כ

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/10/20 17:33 יח בתשרי התשפא

מצפצפים על ההוראות: ראש השב"כ אירח בסוכות בני משפחה - בניגוד להנחיות
נדב ארגמן. מאחר בני משפחה בביתו , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש השב"כ נדב ארגמן אירח בסוכות בביתו בני משפחה - בניגוד להנחיות, כך נחשף ברשת ב'. לפי הדיווח, בתו של ארגמן ואורחים נוספים שאינם מתגוררים בבית המשפחה נכחו ביום שבת בביתו של ראש השב"כ. תגובת השב"כ: לא מתייחסים לחייו הפרטיים של ראש השב"כ.

לפי ההנחיות שעליהן החליט קבינט הקורונה, מותרת יציאה מהבית עד קילומטר. כניסה לסוכה של אחרים אסורה - והקנס עליה עומד על 500 שקלים. גם אדם שיימצא בבית שאינו ביתו - ייקנס. 

כזכור, נבחרי ציבור נוספים הפרו את הנחיות הסגר, בניהם חבר הכנסת מיקי לוי (יש עתיד) והשרה לשוויון חברתי גילה גמליאל. גמליאל ניסתה להטעות את משרד הבריאות במהלך החקירה האפידמיולוגית, כאשר טענה שמקור הדבקתה בנגיף הקורונה הוא הנהג שלה. רק אחרי שאפשרות זו נשללה הודתה השרה כי היא ובני משפחתה ביקרו בבית הכנסת בטבריה, כאשר התארחו בבית הוריו של בעלה במהלך יום הכיפורים, וכעת נבדקת האפשרות שהמתפללים לא עמדו בתקנות. היום (ג') המשטרה העבירה למשרד המשפטים את ממצאי הבדיקה הראשונית נגד השרה לאיכות הסביבה. במשטרה מבקשים לבדוק האם יש בסיס לפתוח בחקירה פלילית נגד השרה שהפרה את הנחיות הבידוד.