סקר: 66% סבורים שגילה גמליאל צריכה להתפטר

לאחר שנודע כי השרה לשוויון חברתי התפללה בבית הכנסת בטבריה בניגוד להנחיות, סקר חדש מראה כי 23% חושבים שצריך להטיל עליה סנקציות ואילו 10% חושבים שהתנצלות השרה מספיקה

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/10/20 16:19 יח בתשרי התשפא

סקר: 66% סבורים שגילה גמליאל צריכה להתפטר
השרה גילה גמליאל, צילום: המשרד לשוויון חברתי

לאחר הפרות הסגר מצד השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל וחבר הכנסת מיקי לוי, נעשה סקר, של'דיירקט פולס', שבודק מה צריכות להיות ההשלכות של המעשים של נבחרי הציבור, שלא הקשיבו להוראות.

לגבי השרה גילה גמליאל - 66% חושבים שהיא צריכה להתפטר, 23% חושבים שצריך להטיל עליה סנקציות כמו קנסות, ואילו 10% חושבים שהתנצלות השרה מספיקה. 

לעומת השרה גמליאל, הציבור היה סלחן יותר כלפי חבר הכנסת מיקי לוי (יש עתיד) כאשר רק 38% מהנשאלים חושבים שהוא צריך להתפטר, 45% גורסים שצריך להטיל עליו סנקציות ואילו 16% חושבים שהתנצלות מספיקה. 

כזכור, השרה גמליאל ניסתה להטעות את משרד הבריאות במהלך החקירה האפידמיולוגית, כאשר טענה שמקור הדבקתה בנגיף הקורונה הוא הנהג שלה. רק אחרי שאפשרות זו נשללה הודתה השרה כי היא ובני משפחתה ביקרו בבית הכנסת בטבריה, כאשר התארחו בבית הוריו של בעלה במהלך יום הכיפורים, וכעת נבדקת האפשרות שהמתפללים לא עמדו בתקנות. היום (ג') המשטרה העבירה למשרד המשפטים את ממצאי הבדיקה הראשונית נגד השרה לאיכות הסביבה. במשטרה מבקשים לבדוק האם יש בסיס לפתוח בחקירה פלילית נגד השרה שהפרה את הנחיות הבידוד.