השר אוחנה נגד המשטרה: "מותר להגיד סליחה טעינו - נתקן"

המשטרה אפשרה ואבטחה את קיום ההפגנות בתל אביב על אף שלא קיבלו אישור - וחטפה מהשר הממונה עליה: "אם משהו איננו חוקי — המשטרה לא יכולה "לאפשר ולאבטח" אותו אחרת היא עבריינית בעצמה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/10/20 10:53 יג בתשרי התשפא

השר אוחנה נגד המשטרה: "מותר להגיד סליחה טעינו - נתקן"
אמיר אוחנה. "סליחה טעינו - נתקן", צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה פרסם הבוקר (ה') פוסט בחשבון הפייסבוק שלו בו הוא יוצא נגד התנהלות המשטרה בהפגנות בתל אביב שנערכו אתמול, בהן היא הייתה מודעת לכך שאין להן אישור, אך בכל זאת החליטה לאפשר ולאבטח אותן: "לא יחזור על עצמו" הבטיח השר.

הפוסט שפרסם השר אוחנה בחשבון הפייסבוק שלו יצא נגד הודעת הדוברות של המשטרה בה נכתב: "בשעות האחרונות התקיימה תהלוכת מפגינים לא חוקית בתל אביב, ללא תיאום וללא אישור משטרה. עם זאת, כוחות המשטרה אפשרו את קיומה ואבטחו את ציר התהלוכה".

https://www.facebook.com/678851148898054/posts/3276975215752288/

השר לביטחון פנים כתב בתגובה לכך כי "הודעת דוברות כזאת מחרבת הרבה מהמאמצים שלהם. אם משהו איננו חוקי — המשטרה לא יכולה "לאפשר ולאבטח" אותו אחרת היא עבריינית בעצמה". אמר אוחנה.

השר הממונה בין היתר על המשטרה טען כי "יש למשטרה לצערי תכונה שהיא עושה הרבה דברים טובים, אבל לא יודעת להכיר בטעויות", אמר אוחנה, והדגיש כי "גם את זה צריך לתקן". השר המשיך והבהיר כי "הציבור והמדינה צריכים בעת הזאת חוק וסדר".

"הודעות כאלה לא יחזרו על עצמן" הודיע השר והוסיף כי "חשוב מכך, המשטרה תנהג בהתאם לחוק ותאכוף אותו", אמר השר וסיים, "בכך תבחן המשטרה".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן