מיקי זוהר: "כשזה טיבי כולם בשמאל שותקים"

יו"ר הקואליציה וסיו"ר הכנסת, השיב לביקורות שהוטחו נגדו לאחר שכינה את נאומה של עִ׳דיר כמאל מריח דוחה ומגעיל. "כשזה אני כולם בשמאל זועקים שזו סופה של הדמוקרטיה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/09/20 16:13 יב בתשרי התשפא

מיקי זוהר: "כשזה טיבי כולם בשמאל שותקים"
מיקי זוהר, צילום: Hadas Parush/Flash90

במהלך הדיון שבו אישרה אמש (ג') מליאת הכנסת את הגבלת ההפגנות, התפתח עימות מילולי בין יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, שניהל את הדיון לבין ח"כ עִ'דיר כמאל מריח מיש עתיד שנאמה ופנתה לבנה. זוהר: "אחד הנאומים הדוחים והמגעילים ששמעתי בכנסת ישראל". מריח: "אתה חושב שזה מכבד את המעמד שלך? אתה לא מתבייש?". בעקבות תגובתו, חטף זוהר ביקורת רבה על הדרך בה הגיב. 

היום, השיב זוהר למבקריו, וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "כשזה טיבי כולם בשמאל שותקים. כשזה אני כולם בשמאל זועקים שזו סופה של הדמוקרטיה. האופוזיציה כבר מזמן חצתה כל גבול אפשרי בהשתלחותה מעוררת החלחלה כלפינו. הגיע זמן להפסיק לשתוק". 

לאחר שסיימה כמאל מריח את נאומה במליאה, נאום בו פנתה לבנה, אמר לה זוהר מכיסא יושב הראש: "קראת נאום באמת שקט, רגוע ונינוח לבנך הקטן, שהיה אחד הנאומים הדוחים והמגעילים ששמעתי בכנסת ישראל".

כמאל מריח השיבה: "אתה חושב שזה מכבד את המעמד שלך? תגיד אתה לא מתבייש?! אתה מבייש את המעמד שלך".

זוהר ענה גם הוא: "אני מתבייש שהבן שלי ישמע אותי מדבר ככה כנבחר ציבור. מילים כל כך דוחות, כל כך לא מכובדות, בטח לא דמוקרטיות".

כמאל מריח הגיבה שוב ולא נשארה חייבת: "ביום שאני אצטרך שאחד כמו מיקי מכלוף זוהר יחלק לי ציונים, זה לא יקרה. חמוד שלי התבלבלת. תכבד את המקום שאתה יושב בו. להגיד לי שהמילים שלי דוחות? התבלבלת".