שאשא ביטון: "מציעה לראש הממשלה להתעשת ולהפסיק לחפש אשמים"

יו"ר וועדת הקורונה מגיבה לנתניהו במתקפה חריפה וממליצה להגדיל את ספיקת בתי החולים ולהקים את מערך קטיעת ההדבקות: "טוב יעשה ראש הממשלה אם יתרכז בכך ולא בבריחה מאחריות והטלת בוץ ורפש". זוהר איים: "נשקול את המשך דרכה בסיעת הליכוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/09/20 21:03 ג בתשרי התשפא

שאשא ביטון: "מציעה לראש הממשלה להתעשת ולהפסיק לחפש אשמים"
ח"כ יפעת שאשא ביטון, צילום: הדס פרוש/פלאש 90

אחרי שראש הממשלה נתניהו טען היום (ב') כי ישנם אנשים בכנסת שצמצמו את החלטות הממשלה בוועדות ולכן לא יכולים להתלונן על עלייה בתחלואה, ולמעשה התכוון לשאשא ביטון. הערב, יושבת ראש וועדת הקורונה עולה להתקפה ומגיבה לביקורת: "כל פעולותיי היו שקופות ולאחר היוועצות" אומרת שאשא ביטון.

"לא קראתי לציבור "לכו לשתות בירה", לא השתתפתי באירועים המוניים ללא מסיכה, לא הזמנתי להתארח בביתי בניגוד להנחיות, ועובדי לשכתי לא הפרו בידוד", טוענת יושבת ראש הוועדה למאבק בקורונה, "אני מזכירה לראש הממשלה שהוא היה זה שמסמס את יישום מתווה הרמזור של פרופ' גמזו, עד שלא היתה בו עוד תועלת".

חברת הכנסת מהליכוד שאשא ביטון הוסיפה: "אני גאה שהצלחתי לסייע לבעלי עסקים רבים להתמודד עם המשבר, שנלחמתי על פתיחתם של עסקים (לפני למעלה מחודשיים. רמז: ההשפעה על התחלואה אמורה להתגלות אחרי שבועיים), חופי הים, בריכות וחדרי הכושר. פתיחתם של האחרונים היתה גם הנושא היחיד שהוועדה אישרה בניגוד לעמדת הממשלה".

"אני מציעה לראש הממשלה להתעשת ולהפסיק לחפש אשמות", אמרה שאשא ביטון וקראה לו, "להגדיל את כושר הספיקה של בתי החולים, לייצר מערך קטיעת הידבקויות יעיל, לגייס את הציבור למאבק על ידי הסברה נכונה לשמור על עצמו ועל קבוצות הסיכון. מומלץ גם לתת דוגמא אישית. טוב יעשה ראש הממשלה אם יתרכז בכך ולא בבריחה מאחריות והטלת בוץ ורפש", סיכמה שאשא ביטון.

"יש לשקול את המשך דרכה בליכוד"

"מזה זמן רב יפעת שאשא ביטון אינה מתנהלת כחלק מסיעת הליכוד ואינה משרתת את מטרותיה", כך הגיב יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר, "היא בוחרת לתקוף אותנו ואת ראש הממשלה באופן אישי כאילו בחירתה לכנסת הייתה מתרחשת ללא ההישג המדהים שלנו בבחירות האחרונות. כפיות טובה אינה מקובלת במחוזותינו ולכן אני סבור שיש לשקול את המשך דרכה בסיעת הליכוד", איים זוהר. 

גם ח"כ אסנת מארק הגיבה לאמירותיה של שאשא ביטון וכתבה בחשבון הטוויטר שלה: "קחי אחריות על ההחלטות המופקרות שלך. קיבלת חיבוק דוב מהתקשורת והשמאל ושכחת שאת עובדת עבור בריאות הציבור. את ההתנהלות הפושעת שלך ילמדו במבוא לפופוליזם בפקולטה לחשיבות עצמית. שימי את המפתחות וחפשי מפלגה שתמחא לך כפיים".