איילת שקד בבני ברק: "מה שהממשלה לא עושה אני מתכוונת להתחיל לעשות"

שקד סיירה בחמ"ל הקורונה העירוני וקיבלה סקירה על התמודדות העיר עם הקורונה ועל המאמצים שנעשים על מנת להדוף את המגיפה בעיר. "כל מי שרוצה מגיע לעמדת בדיקה, בלי הפניית רופא, פשוט לבוא להיבדק. כך צריך לעשות בכל הארץ"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 10/09/20 16:48 כא באלול התשפ

איילת שקד בבני ברק: "מה שהממשלה לא עושה אני מתכוונת להתחיל לעשות"
ח"כ איילת שקד, צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

יו"ר סיעת ימינה, ח"כ איילת שקד, הגיעה היום (ה') לבני ברק לפגוש את ראש העיר, אברהם רובינשטיין ואת פרוייקטור הקורונה בעיר, אריק אדלר. שקד סיירה בחמ"ל הקורונה העירוני וקיבלה סקירה על התמודדות העיר עם הקורונה ועל המאמצים המרכזיים שנעשים על מנת להדוף את המגיפה בעיר.

במהלך הביקור, אמרה שקד: "רוצה לחזק את הנהגת העיר על המאמצים הרבים שנעשים על מנת להדוף ביצירתיות את המגיפה, לרתום את התושבים ולצמצם מגעים". עוד אמרה כי היא מתכוונת להתחיל לפעול היכן שהממשלה לא פועלת: "יש כאן אתגר ענק לראש השנה ומה שהממשלה לא עושה אני מתכוונת להתחיל לעשות. צריך להסביר לאנשים - את ראש השנה כנראה נצטרך לעשות במסגרת המשפחה הגרעינית בלבד ולקיים תפילות במקומות פתוחים. המגיפה מתפרצת וזו הדרך לעצור אותה". 

בחשבון הטוויטר שלה, ציינה שקד, כי הבדיקות בבני ברק נערכות ללא הפניית רופא: "כל מי שרוצה מגיע לעמדת בדיקה, בלי הפניית רופא, פשוט לבוא להיבדק. כך צריך לעשות בכל הארץ. בדיקות בחינם מתי שרוצים. שתהיי שנה טובה לתושבי בני ברק!"