השר ניסנקורן: " תיאוריות קונספירציה הזויות על ׳תפירת תיקים׳ הן מופרכות"

שר המשפטים התייחס הבוקר לחשיפה מאמש על צמרת הפרקליטות וטען כי החשיפה מצטרפת לתאוריות קונספירציה נוספות שתפקידן לרסק את שלטון החוק. "לא יקרה. מערכת אכיפת החוק תמשיך לבצע את עבודתה בעצמאות כי רק כך תתקיים כאן דמוקרטיה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 08/09/20 10:33 יט באלול התשפ

השר ניסנקורן: " תיאוריות קונספירציה הזויות על ׳תפירת תיקים׳ הן מופרכות"
שר המשפטים אבי ניסנקורן , צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

שר המשפטים, אבי ניסנקורן, הגיב הבוקר (ג') לחשיפת עמית סגל מאמש ולטענות כי במערכת אכיפת החוק טייחו חשדות לפלילים מצד חוקרים במספר תיקים. החשיפה התמקדה בכך שבזמן שעמד רב פקד אבי רוטנברג, בראש הצוות שחקר את פרשת מעונות ראש הממשלה ב-2015 ובהמשך נחשף גם לחומרים בתיק 2000 ולהקלטת השיחות בין נתניהו לבין ארנון מוזס, מו"ל 'ידיעות אחרונות' - הוא ניהל קשר זוגי סודי עם אחות המו"ל, ג'ודי ניר מוזס שלום. היו אלה ימי בחירות ומוזס היתה באותה העת בעלת מניות בידיעות אחרונות, שלא חסך ביקורת מראש הממשלה, בנימין נתניהו.

ניסנקורן תקף: "הדיווח אמש בחדשות 12, שמבוסס על פרסום משנת 2017, נענה בתגובה מפורטת של הפרקליטות, אשר מדברת בעד עצמה. תיאוריות קונספירציה הזויות על ׳תפירת תיקים׳ הן מופרכות ומצטרפות לקריאות מסיתות נוספות - שיש לחקור את השופטים, את החוקרים, את היועמ"ש ועוד ועוד. לכל אלה מטרה אחת - ריסוק מערכת שלטון החוק".

"לא יקרה" סיים ניסנקורן, "מערכת אכיפת החוק תמשיך לבצע את עבודתה בעצמאות וללא מורא, כי כך ורק כך, תתקיים כאן דמוקרטיה".

  

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן