גמזו מתנצל בפני הרב קנייבסקי: "מצר על אי ההבנה וחוזר בי מדבריי"

לאחר שתקף את המנהיג הרוחני של הציבור החרדי, עקב הפרסום כי הרב הורה לתלמידי הישיבות שלא לקיים בדיקות קורונה, פרויקטור הקורונה מתנצל על דבריו. "מבדיקה שערכתי עולה כי אין ולא ניתנה הוראה של הרב קנייבסקי שלא להיבדק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/09/20 16:46 יח באלול התשפ

גמזו מתנצל בפני הרב קנייבסקי: "מצר על אי ההבנה וחוזר בי מדבריי"
פרופ' רוני גמזו, צילום: Miriam Alster/Flash90

פרויקטור הקורונה, פרופ' רוני גמזו, ביקש להתנצל היום (ב') בפני הרב  חיים קנייבסקי, על שדיבר כנגדו. לפני שבוע פרופ' רוני גמזו, התבטא נגד הפרסום כי הרב הורה שלא לציית לקיים בדיקות קורונה בישיבות, ואמר כי "ההודעה של הרב קנייבסקי מסכנת את הציבור החרדי בהמשך ההידבקות". כעת גמזו מודיע כי עשה בירור וגילה כי הרב קנייבסקי לא הוציא הוראה כזו וביקש להתנצל.

הרב קנייבסקי: מחשש לביטול תורה - אין לקיים בדיקות קורונה בישיבות

"מבדיקה שערכתי עולה כי אין ולא ניתנה הוראה של הרב קנייבסקי שלא להיבדק, אלא מדובר בהחלטה שניתנה על דעת מס' רבנים ביחס למקרים נקודתיים", אמר גמזו. "לפיכך, אני מצר על אי ההבנה בעקבות הפרסום המוטעה בשם הרב קנייבסקי, אותו אני מכבד ומוקיר".

דברי הביקורת של גמזו נגד הרב נאמרו כאמור, לאחר שלכאורה יצאה הנחיה מביתו של הרב קנייבסקי, ופורסמה באתר 'כיכר השבת', בה נאמר כי קיים "חשש לביטול תורה עצום" בשל הכנסתם של אלפי תלמידים לבידוד, בעקבות הימצאות חולי קורונה בישיבות, ובשל כך אין לקיים בדיקות.