בנט: ארוץ עם סמוטריץ' גם בבחירות הבאות

יו"ר ימינה, שמפלגתו בנסיקה בסקרים, נשאל האם ירוץ עם בצלאל סמוטריץ' גם בבחירות הבאות והשיב כי "אני מאוד שמח שאנחנו ביחד ושנמשיך להיות ביחד". על הקורונה: "מדינת ישראל לא מנוהלת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/09/20 10:08 יב באלול התשפ

בנט: ארוץ עם סמוטריץ' גם בבחירות הבאות
בצלאל סמוטריץ' ונפתלי בנט, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

האם מפלגת ימינה תישאר מאוחדת גם בבחירות הקרובות? על רקע מצבו בסקרים, שמנבאים לו בין 15 ל-19 מנדטים בסקרים האחרונים, נשאל הבוקר (ג') יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט, בראיון ברדיו 103FM, האם ירוץ עם יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ בצלאל סמוטריץ', גם בבחירות הבאות.

בנט נגד מיקי זוהר: "הפסיקו לתקוע לגמזו מקלות בגלגלים"

בתשובה לשאלה "האם סמוטריץ' ירוץ איתך גם בבחירות הבאות?" השיב בנט כי "אני מאוד מעריך את בצלאל, הוא בנאדם מאוד מוכשר, יש לנו אמנם מחלוקות פה ושם, אבל הוא מאוד מסור למדינת ישראל. אני מאוד שמח שאנחנו ביחד ונמשיך להיות ביחד".

בהתייחס למשבר הקורונה אמר בנט כי "מדינת ישראל לא מנוהלת. לא משבר הקורונה ולא הכלכלה, ממשלת ישראל צריכה להעניק תקווה וביטחונות לציבור". לדברי בנט, "אנחנו נמצאים עכשיו בחודש ספטמבר, ארבעה חודשים לתוך הממשלה הזו, ואין תקציב. אין אפילו קצה חוט לתקציב. המשמעות היא כבירה, בעודנו מדברים מפטרים מאות עובדים של החברה למתנסים. התיכון הווירטואלי, שהוא החמצן בפריפריה, לא נפתח".

"הממשלה צריכה לעבוד בצורה מקצועית, ולא בצורה חובבנית", הוסיף שר הביטחון לשעבר. "היא צריכה להיות אכפתית לציבור. למה, למען השם, לא יכלו לדעת שבראשון בספטמבר יש ערים אדומות? את הדיון הדרמטי הזה לא יכלו לנהל חודש מראש? שבועיים מראש? יומיים מראש? היה צריך לשלוח רבבות ילדים לישון מבלי שהם יודעים אם יש להם מחר לימודים? המדינה הזו פשוט לא מנוהלת".

בנט ביקר את הממשלה גם בנושא הטיסות לאומן, ואמר כי "גם על אומן ידענו חצי שנה מראש. זאת לא הייתה הפתעה. במצב כזה צריך לשבת ולדבר עם נציגות חסידי ברסלב ולהגיע למתווה, או להודיע שלא טסים. לקבל אחריות".

סגן שר הבריאות, יואב קיש, הגיב בשידור ואמר כי "זה פשוט מדהים כמה נפתלי בנט חושב שהוא מבין אבל הוא ממש לא, בנט פועל ממניעים פוליטיים. הכל מנוהל כמו שצריך".