הליכוד במתקפה על ימינה: "על הנזק שעשיתם לימין, תשפוט אתכם ההיסטוריה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/08/20 12:40 ו באלול התשפ

הליכוד במתקפה על ימינה: "על הנזק שעשיתם לימין, תשפוט אתכם ההיסטוריה"
לא מוכנה להחליף את רגב? שקד ונתניהו, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

לאחר שחברת הכנסת איילת שקד התראיינה הבוקר לגלי צה"ל ואמרה שימינה לא יפסלו אף אדם מהימין, בליכוד החלו לתקוף את שרת המשפטים לשעבר והאשימו אותה בכך שאין ממשלת ימין, והחל קרב ציוצים בין שקד לשרת התחבורה מירי רגב. 

צילום: צילום מסך

 

השרה רגב התייחסה לראיון וצייצה בחשבון הטוויטר שלה: :גם בפעם הקודמת בנט ושקד התחייבו שימליצו על נתניהו וברגע האמת לא עמדו בהבטחתם לציבור. בנט ושקד התנגדו לריבונות וקראו לה ״תוכנית כליה״, תוקפים את נתניהו כבר שנים באובססיה. קשה לסמוך עליהם שלא ילכו עם לפיד ברגע האמת".

שקד לא נותרה חייבת וענתה לרגב: "כשהשקר הופך לאמת והאמת לשקר, צריך דוברת מוכשרת, אחת שהצליחה לשווק את ההתנתקות בהתלהבות וחיפשה בית פוליטי במפלגת העבודה."

צילום: צילום מסך

חבר הכנסת מתן כהנא יצא להגנת שקד והזכיר לרגב שימינה המליצה על נתניהו בעבר: "מירי, את לא מתביישת? בטח שכחת שנתניהו שוב רצה לזרוק את הבית היהודי לאופוזיציה והציע לשלי יחמיביץ ויאיר לפיד את חצי המלכות. את לא ימין. והליכוד מקים בעיקר ממשלות שמאל."

גם חה"כ שלמה קרעי הצטרף להתקפות: "איילת, אם את ובנט רוצים להראות נאמנות לימין אל ״תשקלו״ להמליץ על נתניהו, פשוט תצטרפו מחר לממשלה ותפסיקו לצעוק מהיציע".

נראה שבארבעת החודשים הקרובים צפויים עוד התקפות רבות לעבר חברי הכנסת של ימינה בכדי להוריד את מספר המנדטים שצופים להם בסקרים ולפגוע להם 'בבייס' של הציונות בדתית.  

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן