שש שנים ל'צוק איתן' | משפחת גולדין: "מדינת ישראל הפקירה את הבנים"

הוריו של הדר גולדין הי"ד, שגופתו מוחזקת בידי חמאס, דורשים מראש הממשלה נתניהו לפעול להשבתו ולהשבת אורון שאול: "ההנהגה היא אותה הנהגה, אילו רצתה, הייתה יכולה להביא אותם לקבר ישראל עוד לפני ראש השנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/08/20 11:58 ו באלול התשפ

שש שנים ל'צוק איתן' | משפחת גולדין: "מדינת ישראל הפקירה את הבנים"
אורון שאול והדר גולדין הי"ד, צילום: באדיבות המשפחות

שמחה ולאה גולדין, הוריו של סגן הדר גולדין, מבקרים היום בחריפות (ד') את ראש הממשלה ואת שר הביטחון בעקבות האישור שלהם להכניס לעזה מיליוני דולרים מהקטארים, ללא שום התנייה בהשבת הבנים. 

בפוסט שהעלו בדף הפייסבוק 'הדר שלי' כותבים שמחה ולאה גולדין כי ב- 26 באוגוסט 2014, היום לפני שש שנים, בקהיר, הגיעו ישראל והחמאס להסכם הפסקת אש אחרי מבצע צוק איתן, מבלי להחזיר את חייליה שהשאירה בעזה וברפיח. מדינת ישראל לא משאירה חיילים בשדה הקרב. ככה הבטיחו לנו. בכאב רב ואינסוף דמעות אנחנו צריכים לומר שזה פשוט לא נכון.


(אביו של הדר גולדין, שמחה, בעצרת מחאה למען השבת החיילים, בחורף האחרון)

"ההנהגה ששלחה אותם למבצע, היא אותה הנהגה שמובילה היום את המדינה. אילו רצתה, הייתה יכולה להביא אותם לקבר ישראל עוד לפני ראש השנה. לישראל יש את כל מנופי הלחץ הנדרשים על מנת לאלץ את החמאס להשיב את אורון והדר לישראל – אבל ההנהגה שלנו פשוט לא רוצה. היא פשוט ויתרה עליהם.

"היום, בדיוק שש שנים אחרי שהפקירה אותם, ראש הממשלה מאפשר לשליח הקאטרי להכניס עשרות מיליוני דולרים לעזה, פרוטקשן לחמאס, מבלי לדרוש את החיילים. לידו, שר הביטחון, הרמטכ״ל בני גנץ ששלח אותם בפקודה לעזה והפקיר אותם שם, לא מתנה שום סיוע רפואי לעזה בהשבת החיילים. איך אנחנו מאפשרים את הפספוס ההיסטורי הזה? צריך להשיב את הבנים עוד לפני ראש השנה. זה אפשרי".