הסלמה בדרום: צה"ל תקף ברצועה אחרי שיגור הרקטה לישראל

אחרי האזעקות באשקלון: צה"ל תוקף ברצועת עזה אחרי האזעקות שנשמעו באשקלון ובקיבוץ זיקים. דובר צה"ל דיווח כי זוהה שיגור אחד לשטח ישראל. הרקטה נחתה בשטח פתוח וללא נפגעים או נזק לרכוש

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/08/20 22:57 כח באב התשפ

הסלמה בדרום: צה"ל תקף ברצועה אחרי שיגור הרקטה לישראל
תקיפות צה"ל ברצועת עזה, ארכיון, צילום: עאבד רחים חאטיב, פלאש 90

לפני דקות ספורות החל צה"ל לתקוף ברצועת עזה, אחרי שאזעקות נשמעו באשקלון ובקיבוץ זיקים שבמועצה האזורית חוף אשקלון. במהלך התקיפה, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מתחם צבאי של אחד המערכים המיוחדים של ארגון הטרור חמאס. דובר צה"ל מסר כי "זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל". הרקטה התפוצצה בשטח פתוח במועצה אזורית חוף אשקלון, ללא נפגעים בנפש ונזק לרכוש. 

מוקדם יותר היום (ג'), ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב בטלפון עם ראשי רשויות בעוטף עזה: ״אימצנו מדיניות של דין שריפה כדין רקטה. אנחנו פועלים כבר עשרה ימים ברציפות בהפצצת תשתיות של החמאס וארגוני הטרור. אנחנו גם מטילים סנקציות שונות בתחומים שחשובים גם לחמאס". 

נתניהו שלח מסר תוקפני לאיראן: "אנחנו לצערי נערכים גם במידת הצורך לאפשרות של סבב או סבבים. אני מקווה שלא נגיע לזה. אנחנו לא מוכנים לקבל את השימוש באמצעי הזה שאין לו אגב שום הצדקה. החמאס יעשה טעות גדולה מאוד אם הוא ימשיך בזה. הוא מקבל כבר עכשיו אינדיקציה לאן זה יוביל, הוא בוודאי יזכור לאן זה הוביל ואני מקווה שגם הג'יהאד האסלאמי יזכור לאן זה הוביל".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן