את מי הזמין נשיא המדינה לביקור רשמי בישראל?

הנשיא ריבלין של הבוקר איגרת ברכה ליורש העצר של איחוד האמירויות בן זאיד, והזמין אותו לביקור רשמי בישראל: "אבן דרך אסטרטגית לקראת תהליכים חדשים באזורינו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/08/20 14:06 כז באב התשפ

את מי הזמין נשיא המדינה לביקור רשמי בישראל?
נשיא המדינה. הזמין את יורש העצר לביקור, צילום: Flash90

נשיא המדינה רובי ריבלין שלח היום (ב') אגרת ברכה מדינית ליורש העצר של איחוד האמירויות מוחמד בן זאיד אל-נהיאן והזמינו לביקור רשמי בישראל.

במכתב שנשלח בשפה הערבית אל יורש העצר, כתב הנשיא: "בימים הרי גורל אלו, מנהיגות נבחנת באומץ שלה וביכולתה להיות פורצת דרך ומרחיקת ראות. ההסכם המתגבש בין מדינותינו בתיווכו של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, והממשל האמריקאי, אשר ייחתם בקרוב, אינשאללה, בהובלתך ובהנהגתך ובתאום מלא והדדי עם ראש ממשלת ישראל, מר בנימין נתניהו, הוא אבן דרך אסטרטגית לקראת תהליכים חדשים באזורינו". 

הנשיא ריבלין הביע את אמונו כי ההסכם הזה הוא איננו האחרון שייחתם עם מדינות באזור ואמר: "אני מלא תקווה שצעד זה יסייע לבניין וחיזוק האמון בינינו לבין עמי האזור, אמון שיקדם את ההבנה בין כולנו. אמון כזה, כפי שהוכחת במעשה הנעלה והאמיץ, יצעיד את אזורנו קדימה ויביא לרווחה כלכלית ויספק שגשוג ויציבות לתושבי המזרח התיכון כולו".

ריבלין הוסיף במכתבו לבן זאיד כי "אין לי ספק כי הדורות הבאים יעריכו את האופן שבו אתם, ההנהגות האמיצות והנבונות, התנעתם מחדש את השיח על שלום, אמון, דיאלוג בין עמים ודתות, שיתוף פעולה ועתיד מבטיח. אני מקווה שצעד זה ישמש כמגדלור ויפרוץ את הדרך למדינות נוספות גם כן".

נשיא המדינה חתם את המכתב בהזמנה לביקור. "בשמי ובשם העם בישראל אני מנצל את ההזדמנות להפנות לכבודו הזמנה לביקור בישראל ובירושלים ולהיות אורחנו המכובד".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן