הרב טאו קורא להצטרף להפגנה כנגד התכנית 'היהודים באים'

קולות נוספים של רבנים מביעים קולות תמיכה להשתתף בהפגנה מול התאגיד ותכנית הסאטירה. הרב טאו: "כל אדם בעל רגש בריא לא יכול לשתוק אל מול הביטויים הגסים והמבזים כלפי אבות האומה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/08/20 20:52 כו באב התשפ

הרב טאו קורא להצטרף להפגנה כנגד התכנית 'היהודים באים'
מצטרף למחאה. הרב צבי טאו , צילום: צילום מסך

ככל שעובר היום מצטרפים יותר ויותר רבנים למחאה כנגד תאגיד השידור ותכנית הסאטירה "היהודים באים". מחר (ב') בערב תתקיים בירושלים מול בניין רשות השידור הפגנה כנגד תכנית, והיא מקבלת גיבוי של רבנים רבים מכלל המגזר. עכשיו גם ראש ישיבת הר המור הרב צבי טאו מצטרף לתומכים במחאה ואמר: "ברצוני לחזק את מארגני המחאה ביום שני מול בניין הטלוויזיה בירושלים".

"נבלה שנקראת היהודים באים" | רבנים נגד סדרת הסאטירה

עוד אמר הרב: "התכנית המדוברת היא רק דוגמה אחת מיני רבות לניסיונות הבלתי פוסקים של מיעוט קטן ומחוצף הפועל ללא הרף, בשיתוף פעולה עם מדינות וארגונים זרים, לשבש את המחשבות של הציבור היהודי ולנסות לנו לגרום לשכוח את עצמינו ואת עצמיותינו ולבזות את כל היקר והקדוש לנו". הרב המשיך את ביקורתו ואומר: "כל אדם בעל רגש בריא לא יכול לשתוק אל מול הביטויים הגסים והמבזים כלפי אבות האומה. בעזרת ה' הקול הבריא של כל המתעוררים כעת, ילך ויגבר, עד שיכירו הכל ברוממותם של ישראל ובקדושת אבותיו ואמותיו".

צילום: יח"צ אופק

במקביל יצאה גם מודעה של ארגון אופק, החתום בידי רבנים רבים התומכים בהפגנה. במודעה נכתב: "אנו רבנים ומורי הלכה בישראל, מוחים על בזיון קודשי ישראל בתכנית 'היהודים באים'. הליצנות המשחיתה המופיעה בה מבזה את ריבונו של עולם, כבוד התורה ואבות ואמהות האומה. לא ייתכן שבמדינת ישראל יחוללו כך קודשי האומה". על המכתב חתמו בין היתר: הרב שמואל אליהו, הרב יצחק סבתו, הרב צבי קוסטינר, הרב דוד פנדל, הרב מאיר מזוז, הרב מיכה הלוי ועוד.