יו"ר הקואליציה: יש מקום לליברמן בממשלה

ח"כ מיקי זוהר טען כי ישראל ביתנו מוזמנים להצטרף לקואליציה וגם מספר על היחסים עם מפלגתו של גנץ: "לא יודע לומר אם יש נתק מוחלט מול כחול לבן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/08/20 18:02 כא באב התשפ

יו"ר הקואליציה: יש מקום לליברמן בממשלה
ח"כ מיקי זוהר. מבקר את כחול לבן, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

היום (ג') התייחס יו"ר הקואליציה, חבר הכנסת מיקי זוהר בגלי צה"ל לחוסר היציבות בממשלה וליחסים המתוחים עם מפלגת כחול לבן. הוא השאיר פתח למפלגת ישראל ביתנו וליושב הראש שלה ליד שולחן הממשלה ואמר: "אם וכאשר ליברמן ירצה להצטרף לממשלת ימין, יש לכך מקום".  

מחר תעלה הצעת החוק של יש עתיד שתנסה להביך את נתניהו. הצעת החוק מבקשת לקבוע כי מי שהוגש נגדו כתב אישום לא יוכל להתמודד לראשות הממשלה. היום (ג') פורסם כי חברי כחול לבן ייעדרו מההצבעה, ולא יתמכו בה, אך מנגד גם לא יצביעו נגד החוק שהם היו מתומכיו במהלך הבחירות האחרונות. ח"כ מיקי זוהר התייחס לפרסום ואמר: "עוד פעולה של כחול לבן נגד ההסכם הקואליציוני. יש משבר עצום בינינו בנושא התקציב והוא על סף פיצוץ לכאן או לכאן". 

יושב ראש הקואליציה הסביר את היחסים בין המפלגות החברות בקואליציה, ובעיקר את חוסר הוודאות שיש. "לא יודע לומר אם יש נתק מוחלט מול כחול לבן בנושא. אם אני לא יודע על שיח, יכול להיות שלא מתקיימות שיחות מספיק רציניות".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן