אברי גלעד: "רוצה יותר ערבים על המסך, לא את הח"כים מהרשימה המשותפת, הם אויבים שלי"

מגיש החדשות שוב מעורר סערה, לאחר שתקף את חברי הרשימה המשותפת בראיון: "כולם תומכי טרור, באופן גורף". הוא הבהיר כי "אני רוצה לראות יותר ערבים על המסך". ח"כ זחאלקה: "גזענות והפצת תעמולה פשיסטית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/08/20 08:34 יט באב התשפ

אברי גלעד: "רוצה יותר ערבים על המסך, לא את הח"כים מהרשימה המשותפת, הם אויבים שלי"
אברי גלעד, צילום: פלאש 90. אורן נחשון

אברי גלעד שוב מעורר סערה. מגיש התכנית 'העולם הבוקר' בערוץ 13, התראיין במהדורה המרכזית של חדשות 13 בליל שבת, ואמר כי חברי הרשימה המשותפת "תומכי טרור כולם". גלעד הבהיר כי כמגיש הוא רוצה לראות יותר ערבים על המסך, אך לא את חברי הרשימה המשותפת.

גלעד אמר למראיינת הילה קורח: "נזהר בכבודם של כל בני האדם, כל ערבי וערבי, כולל נאדר שמצלם אותנו. יש לי הרבה מה להגיד על ההתנהגות הערבית הקולקטיבית, כמצביעים בבחירות, כמדינות, כתרבות שיש לה.. אני מבקר אותה ואני לא חושב שזו גזענות. אני לא מכיר תוכנית בטלוויזיה שבה יש הנחיה למערכת להביא בייצוג יתר ערבים שעושים מעשים טובים, חובשים וחיילים. אני כל הזמן הזמן אומר, תביאו לי בבקשה, ערבים, תביאו לי. אני רוצה ערבים על המסך.. רק לא את חברי המשותפת אם אפשר".

קורח נראית מופתעת ושואלת "למה?", וגלעד משיב בפשטות: "מכיוון שם אוייבים שלי. כולם, באופן גורף, הנציגים בכנסת מכיוון שהם תומכי טרור כולם".

גלעד כבר הספיק לעורר זעם ברשתות החברתיות בטענות לגזענות. ח"כ ג'מאל זחאלקה מהרשימה המשותפת צייץ כי "אברי גלעד לא רוצה לראות ח"כים ערבים על המסך. בכל מקום נורמלי היו מורידים אותו מן המסך, בגלל גזענות והפצת תעמולה פשיסטית, ושפל מוסרי".