"משאית קבלת שבת": בירושלים מביאים את המוזיקה לשכונות

מיזם מקורי של עיריית ירושלים יביא עשרות אומנים בהופעות חיות לקראת השבת אל התושבים. יוזמה זו מגיעה בתקופה בה עולם התרבות מושבת לחלוטין. "דווקא בתקופה זו חשוב להמשיך לשיר" אמר ראש העיר ליאון

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/08/20 17:53 טז באב התשפ

"משאית קבלת שבת": בירושלים מביאים את המוזיקה לשכונות
משאית "קבלת שבת", צילום: דוברות עיריית ירושלים

מקבלים את השבת על משאית עם מגוון אומנים: עיריית ירושלים, קבוצת 'זאפה' ו'אפקט הפקות' יחלו השבוע במיזם מיוחד במסגרתו אומנים מפורסמים יופיעו על משאיות בשכונות שונות ברחבי העיר. כל זאת תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות.

במהלך שלושת השבועות הקרובים יגיעו משאיות אל שכונות העיר ויביאו את מופעי התרבות אל התושבים לקראת השבת. מטרת המיזם היא לאפשר לתושבי העיר ליהנות מהופעות בהתאם להנחיות משרד הבריאות וכן לחזק את תעשיית המוזיקה הירושלמית והישראלית ולסייע לעובדים בה.

ההופעות יתקיימו מדי יום חמישי ושישי בכל רחבי העיר, כשהמשאיות יעברו משכונה לשכונה ויפתיעו את התושבים. בהופעות ישתתפו אומנים רבים כשכל מופע יימשך כ-25 דקות. ההופעות ישודרו ברדיו 'קול חי', רדיו ירושלים ורשת ג'.

בין האמנים שעתידים להשתתף יהיו דקלון, עדן אלנה, רגב הוד, זהבה בן, להקת שלווה, כנסיית השכל, דני רובס, מוקי, נרקיס, שאנן סטריט, אוהד מושקוביץ ועוד. 

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון הסביר את היוזמה החדשה: "אני שמח לבשר לתושבי העיר שמיזם משאיות המוזיקה חוזר. דווקא בתקופה זו חשוב להמשיך לשיר ומיזם זה מאפשר לקיים הופעות בהתאם להנחיות משרד הבריאות וגם לתמוך ולסייע לתעשיית המוזיקה בארץ. אני מקווה שההופעות האלה יישמחו את התושבים ויחד עם ההופעות הם יקבלו את השבת בצורה הכי יפה שאפשר".