סוכלה הברחת טלפונים ניידים לאסירים ביטחוניים בכלא קציעות

מספר אסירים ביטחוניים נלקחו לסדרת בדיקות בבית חולים ברזילי באשקלון. בסיור מקדים נמצאו חלקי טלפונים ניידים שהוסלקו במקום ויועדו לאסירים. המשטרה ושירות בתי הסוהר פתחו בחקירה

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/07/20 09:48 ז באב התשפ

סוכלה הברחת טלפונים ניידים לאסירים ביטחוניים בכלא קציעות
אסירים ביטחוניים, ארכיון, צילום: חסן ג'די, פלאש 90

היום (ג') חשף שירות בתי הסוהר כי סוכל ניסיון של הברחת טלפונים ניידים לאסירים ביטחוניים מכלא קציעות. הסיפור מתחיל כשאתמול שישה אסירים נלקחו בליווי סוהרים לסדרת בדיקות בריאותיות בבית חולים ברזילי. וכשהגיעו הסוהרים לערוך סיור מקדים בבית החולים, דיווח להם קב"ט בית החולים כי נמצאה חבילה חשודה בשירותים. 

הסוהרים מנעו את כניסת האסירים והזמינו חבלני משטרה שבדקו את תכולת החבילות. לאחר זמן התברר כי החבילות מכילות חלקים מהם ניתן להרכיב טלפונים ניידים ושהתכנון המקורי היה להבריחם אל תוך בית הסוהר.

לפני כשנה התרחש אירוע דומה של ניסיון להברחת טלפונים ניידים לאסירים ביטחוניים גם בכלא קציעות. המכשירים שהוברחו בתוך משאית אזרחית שנכנסה למתחם בית הסוהר, נתפסו ונהג המשאית נלקח לחקירה. 

משטרת מרחב לכיש פתחה בחקירה, בשיתוף גורמי מודיעין שב"ס. משירות בתי הסוהר נמסר: "האסירים הביטחוניים מנסים כל העת ובכל הזדמנות להבריח טלפונים ניידים ואמצעים אסורים לתוך בתי הכלא. בשגרה כמו גם בתקופה מאתגרת זו של הגל השני בהתמודדות מול נגיף קורונה, סוהרי שב"ס פועלים במקצועיות ובערנות למניעת הכוונת פח"ע מתוך בתי הסוהר ולשמירה על ביטחון תושבי המדינה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן