סמוטריץ לא מוותר: "מסע הציונות הדתית נמשך"

יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ' ומנכ"ל המפלגה יהודה ולד ממשיכים את מסע הציונות הדתיתו ופגשו את תושבי ונציגי הציונות הדתית בבית שמש ובמודיעין

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/07/20 22:02 ב באב התשפ

סמוטריץ לא מוותר: "מסע הציונות הדתית נמשך"
המפגש, צילום: איחוד לאומי

ראשי האיחוד הלאומי אשר מקיימים מסע ציונות דתית ברחבי הארץ בחודש האחרון הגיעו היום לבית שמש ומודיעין.

יו״ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ' ומנכ״ל המפלגה יהודה ולד הגיעו לסיור הקשבה ושיח במסגרתו נפגשו עם רינה הולנדר סגנית ראש העיר, עמיעד טאוב המשנה לראש העיר, חברי מועצה, ראשי הגרעין התורני, ונציגים מגוונים של הציונות הדתית ושמעו מהשטח דרישה גדולה להמשך מהלך האחדות והצורך של מפלגה ציונית דתית.

יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ׳ סיכם את הסיור ואמר: ״בחודשים האחרונים אני נפגש עם אלפי אנשים המייצגים את המגוון הנהדר של הציונות הדתית. מסיירים בצפון בדרום ובמרכז, במושבים, ביישובים ובערים. בבית שמש פגשנו שליחי ציבור עם הרבה מאד רצון לקדם את הציונות הדתית בעיר. בית שמש ניצבת מול אתגרים לא מעטים והציונות הדתית נלחמת להשפיע על צביונה של העיר.

סמוטריץ׳ הוסיף עוד כי: ״סגנית ראש העיר בית שמש רינה הולנדר רואה לנגד עיניה את תושבי הציונות הדתית ואין לי ספק שאם הציונות הדתית תמשיך להוות גורם פוליטי שמכריע את הבחירות בבית שמש היא תקצור הצלחות רבות ותביא הישגים משמעותיים לבוחריה.

שמחתי לפגוש את עמיעד טאוב המשנה לראש העיר במודיעין שמייצג ציבור מגוון. שמענו היום באופן נהדר את הקולות הצבעוניים של הציונות הדתית. יחד, נרים את הציונות הדתית ונחזיר את הציבור הנהדר הזה למקומו הטבעי עם יד על ההגה והשפעה משמעותית על מדינת ישראל.

מנכ"ל מפלגת האיחוד הלאומי יהודה ולד: ״בעוד יש מי שהספיד את הציונות הדתית, הציבור מוכיח אחרת.  

הדרישה החד משמעית מכלל האנשים והנשים  שאנו פוגשים לתקומתה של הציונות הדתית הפוליטית -מפריחה רוח חזקה במפרשים, ודוחפת אותנו קדימה. 

כל יום סיור כזה מוכיח לנו כמה חשוב החיבור לשטח ואיזו רוח גדול יש בציונות הדתית שממשיכה להיות נאמנת לערכיה ולא לרעות בשדות זרים״