בית הדין לעבודה : ליבסקינד וסג"ל נשארים על המסך

התוכנית של אראל סג"ל וקלמן ליבסקינד בתאגיד כאן תהיה על המסך לפחות עד 17 באוגוסט, אחרי שביה״ד לעבודה דחה את הדיון ל-3 באוגוסט והתאגיד נתן הארכה של שבועיים

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/07/20 18:19 ב באב התשפ

בית הדין לעבודה :  ליבסקינד וסג"ל נשארים על המסך
ליבסקינד., צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

לאחר שפנה לבית הדין לעבודה בתביעה כנגד התאגיד, בשל העובדה שתכניתו הורדה מהמסך ללא הוראה של מנהל חטיבת החדשות, אראל סג"ל יכול להיות מרוצה.

התוכנית של סג"ל ליבסקינד בתאגיד כאן תהיה על המסך לפחות עד 17 באוגוסט, אחרי שביה״ד לעבודה דחה את הדיון ל-3 באוגוסט  ואחרי הסכמת התאגיד להאריכה בשבועיים נוספים.

נזכיר, לפני כחודש פרסמו בתאגיד השידור כי במקום התוכנית של ליבסקינד וסג"ל תעלה תוכנית  אקטואליה יומית חדשה בהגשת גאולה אבן סער. התוכנית תעסוק בכותרות היום במגוון נושאים: בריאות, תרבות, מדע וטכנולוגיה, ותתבסס על ניתוחים ופינות שבועיות.

קלמן ליבסקינד ימשיך להגיש את תוכנית הבוקר המובילה "קלמן ליברמן" בכאן רשת ב' יחד עם אסף ליברמן

מנכ"ל תאגיד השידור, אלדד קובלנץ, התייחס בראיון בגל"צ לנושא, וטען כי לימין אכן אין מספיק ייצוג תקשורתי, אך הורדת התכנית לא קשורה לדעות פוליטיות: "אין מספיק קול לימין בתקשורת וצריך לאזן את התמונה", אמר קובלנץ. "אבל לא אשאיר עלי תאנה רק בגלל שהם ימנים. התוכנית של קלמן וסג"ל יורדת לא משיקולים פוליטיים ולא משיקולי רייטינג, אלא כי לא המריאה ויצרה שיח".

לדברי מנכ"ל התאגיד, "מדובר בהחלטות ניהוליות. שיבוצים של תוכניות וטאלנטים, היא החלטה של ההנהלה ולא קשורה במדיניות". עם זאת, הוא מבין את הטענות מימין לחוסר איזון תקשורתי: "בואו נודה על האמת - אין מספיק ייצוג לימין בתקשורת הישראלית. אנחנו נמצאים בתהליך שינוי אבל עדיין צריכים להשתפר בזה"

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן