מצטרפים חדשים לתאגיד השידור הציבורי

מה נתניהו יגיד על זה? מגישת הערוץ הראשון הוותיקה, גאולה אבן-סער, מצטרפת לתאגיד השידור הציבור ותגיש תכניות אקטואליה בטלוויזיה וברדיו. מצטרף נוסף הוא אריאל פלקסין, שיערוך תוכניות ברשת מורשת ברדיו

חדשות כיפה משה ויסטוך 15/11/16 12:13 יד בחשון התשעז

מצטרפים חדשים לתאגיד השידור הציבורי
פלאש 90, צילום: פלאש 90

תאגיד השידור הציבורי בסכנת סגירה, אך זה לא מונע מאנשי תקשורת נוספים להצטרף אליו. שחקנית החיזוק החדשה והמפתיעה, היא לא אחרת מאשרהעיתונאית גאולה אבן-סער.

אבן-סער, התחילה את דרכה בגלי צה"ל ובהמשך עברה לערוץ הראשון, במסגרתו הגישה את 'מבט', 'יומן', 'ערב חדש' ותכניות ומשדרים נוספים. כיום היא מגישה את התוכנית היומית 'המוסף' בערוץ הראשון. במידה ותאגיד השידור הציבורי אכן יקום, אבן-סער תגיש בו תוכניות אקטואליה בטלוויזיה וברדיו. בנוסף לכך, היא תעבור לתאגיד רק לאחר סגירת רשות השידור. כידוע, אבן- סער היא אשתו של ח"כ והשר לשעבר גדעון סער, שיש מי שסימן אותו כיורשו של נתניהו, במידה ויחזור לשדה הפוליטי.

כמו כן, איש תקשורת נוסף מהמגזר חתם בתאגיד. אריאל פלקסין ישמש כעורך תכניות בחטיבת הרדיו של התאגיד 'כאן'. פלקסין כתב בעבר ב'מעריב', 'מקור ראשון' ו'במוצש', וערך את תכניתו של אראל סג"ל, עוד כשעבד ב'גלי ישראל'. לאחרונה הצטרף כחבר פאנל בתכנית סטטוס-קוו בגלי צה"ל.