התיעוד הקשה של הגננת המתעללת נחשף

הגננת נהגה להעמיד את הפעוטות דקות ארוכות כשפניהם מופנות אל הקיר, להאכיל אותם בקיא שפלטו ולהכות את הילדים. אביו של אחד הפעוטות אמר: "הילדים שלנו צועקים ומדממים, הם פצועים נפשית ופיזית"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 04/07/19 19:43 א בתמוז התשעט

התיעוד הקשה של הגננת המתעללת נחשף
התיעוד המזעזע של הגננת המתעללת, צילום: משטרת ישראל

משטרת ישראל פרסמה היום (ה') את הסרטונים המזעזעים ממצלמות האבטחה בפעוטון של הגננת שנעצרה בחשד להתעללות בילדים, כרמל מעודה (25) בראש העין. מצפייה של החוקרים בסרטי האבטחה עלה כי הגננת נהגה להעמיד את הפעוטות דקות ארוכות כשפניהם מופנות אל הקיר, להאכיל אותם בקיא שפלטו ולהכות את הילדים באמצעות מגבת.

https://youtu.be/gVxV1YGTNZs

מעצרה של מעודה הוארך מספר פעמים וביום ראשון יוגש נגדה כתב אישום בבית משפט המחוזי בלוד. העבירות המיוחסות לה הן התעללות פיזית ונפשית בפעוטות ותקיפת חסר ישע. עם זאת, הפעוטות לא נחבלו או נפצעו בתקיפה. במהלך החקירה עומתה מעודה עם הסרטונים שבהם היא מתועדת לפי החשד תוקפת את הילדים. היא טענה להגנתה כי לא מדובר באלימות.


 
אמו של הפעוט שנראה לכאורה בסרטון המדובר הגיבה: "זה הילד שלי" - והתייפחה למשמע תיאוריו הקשים של חוקר המשטרה. "קשירה אחת הייתה למשך 32 דקות, ואז שוב למשך 56 דקות", סיפר החוקר. "הילד הקטן הזה אוכל את ארוחת הצהריים שלו כשידיו קשורות לאחור". אביו של אחד הפעוטות, שנכח אף הוא בדיון בבית המשפט, אמר: "יש פה 18 משפחות מרוסקות. הילדים שלנו צועקים ומדממים, הם פצועים נפשית ופיזית".

הורים רבים צפויים להפגין ביום ראשון הקרוב (7.7) בעקבות מקרי האלימות בגני הילדים בשעה 19:00 במספר מוקדים ברחבי הארץ. ישראל אליסף, אקטביסט חברתי ממארגני ההפגנה מול בית ראש הממשלה בירושלים אומר לכיפה: "הסיוט פשוט לא מפסיק , כל שבוע מתפרסם סיפור התעללות בתינוקות מזוויע יותר מקודמו, מתי ממשלת ישראל תתעורר ותבין שההורים כבר לא יכולים לשלוח את ילדיהם למסגרות חינוך , וללכת לעבודה בראש שקט? מה עוד צריך לקרות? אנו ההורים לא רוצים לפתור אלימות כלפי הילדים בהפגנות אלימות שיפגעו באזרחים, אבל אנא שרי ממשלת ישראל תראו שאכפת לכם . במעשים לא בדיבורים".

הפגנה של ההורים

הפגנה של ההוריםצילום: הותר לשימוש

השופטת אופיר כתבי-ריבלין ציינה בהחלטתה להאריך את מעצרה של מנהלת הפעוטון כי מדובר בעבירות של התעללות פיזית ונפשית בחסרי ישע: "אני סבורה כי קיים חשד סביר הקושר את החשודה למעשים המיוחסים לה בעוצמה גבוהה ביותר. מחומרי החקירה ומהסרטונים שבהם צפיתי עולה אלימות חוזרת ונשנית כלפי פעוטות מלמדים על מסוכנות גבוהה של החשודה".
 
אתמול בערב הפגינו ההורים מול בית משפחתה של מעודה. בני המשפחה הזעיקו את המשטרה משום שלדבריהם "חשו מאויימים".