סימן טוב? מנכ"ל משרד הבריאות היוצא ישמש כיועץ מיוחד בדיון של ראש הממשלה

אילו הגבלות נוספות אפשר יהיה להטיל על הציבור בלי לפגוע בו? זו השאלה שתידון בדיון מיוחד שיזם נתניהו, אליה יגיעו בכירי משרד הבריאות והאוצר, וגם משה בר סימן טוב שישמש כיועץ מיוחד של נתניהו

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 14/07/20 08:36 כב בתמוז התשפ

סימן טוב? מנכ"ל משרד הבריאות היוצא ישמש כיועץ מיוחד בדיון של ראש הממשלה
צילום: Hadas Parush/Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי לכנס היום (ג') דיון מיוחד שיעסוק בעלייה הגבוהה בנתוני התחלואה בשבוע האחרון. הדיון הצפוי יתמקד בעיקר בהיבט הבריאותי אך יעסוק גם במשבר הכלכלי אליו נכנס המשק. השאלה עליה ינסו לענות משתתפי הדיון היא כיצד ניתן להכריז על הגבלות חדשות על הציבור מבלי לפגוע דרמטית בכלכלת ישראל. נתוני התחלואה הגבוהים בשבועות האחרונים מלמדים כי נדרשים צעדים נוספים כדי להילחם בנגיף הקורונה.

בדיון המיוחד אותו יזם נתניהו, ישתתפו שרי האוצר והבריאות ובכירי משרדיהם, כמו גם צמרת המטה לביטחון לאומי. על פי פרסום באתר 'N12', מי שעוד צפוי להגיע לדיון, הוא המנכ"ל הפורש של משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, שישמש כיועץ מיוחד בדיון, יחד עם מספר יועצים חיצוניים נוספים. 

מנכ"ל משרד הבריאות: "אנחנו מנסים להימנע מסגר כללי"

אתמול, לאחר בלגן גדול ודרמה פוליטית, הצביעה ועדת הקורונה בניגוד לעמדת נתניהו ואישרה סופית את פתיחת חדרי הכושר והבריכות. יו"ר הוועדה, ח"כ יפעת שאשא-ביטון קיימה את ההצבעה על החרגת חדרי הכושר ובריכות השחייה מהצו המורה על סגירתם. ועדת הקורונה דחתה גם את ההצבעה החוזרת, ובכך הוחלט סופית כי היא מאשרת את הצו בהחרגת בריכות השחייה וחדרי הכושר.