ראש עיריית לוד: "הממשלה הזו מבולבלת, הממשלה הקודמת עבדה נכון"

יאיר רביבו מי שהיה ראש מטה הבחירות של נתניהו בבחירות האחרונות, יוצא נגד הממשלה וההחלטה להכניס את עירו לסגר. "ברעננה יש אחוז תחלואה של 22%. אם הם לא ייכנסו ואנחנו כן - זו תהיה הפעם האחרונה שאשתף פעולה, לא מקובל עליי שהולכים על החלשים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/07/20 16:46 יז בתמוז התשפ

ראש עיריית לוד: "הממשלה הזו מבולבלת, הממשלה הקודמת עבדה נכון"
ראש היער לוד יאיר רביבו, צילום: Yossi Zeliger/FLASH90

לאחר שהדיון בוועדת השרים לא הסתיים עם החלטה, ראשי הערים של לוד ורמלה הודיעו על הטלת סגרים על שכונות בעיר. בלוד, הסגר על שכונות גני יער וס״ח בלוד ייכנס לתוקפו החל מהיום למשך שבוע. ההסגר על השכונות פרדס שניר, הרכבת ונווה שלום יימשך עד ליום שלישי הבא ויוסר בהתאם לירידה בתחלואה. אלא שראש העיר, יאיר רביבו הודיע כי זו יכולה להיות הפעם האחרונה שישתף פעולה עם הממשלה.

https://www.facebook.com/revivoy/videos/293385545112992

רביבו ערך היום מסיבת עיתונאים אותה שידר גם בעמוד הפייסבוק שלו והתייחס בביקרותיות להתנהלות הממשלה עם המשבר. רביבו שהיה ראש מטה הבחירות של נתניהו בבחירות האחרונות, ונחשב לאחד מתומכיו, לא חוסך בביקורת נגדו: "הממשלה הזו מבולבלת, הממשלה הקודמת עבדה נכון". רביבו התייחס לכך שגם בעיר רעננה יש אחוזי תחלואה גבוהים, אפילו יותר מבלוד, ואמר כי אם לא יעשה שם סגר כמו שנעשה בעירו, הוא יפסיק לשתף פעולה עם החלטות הממשלה.

"אני מצפה שגם יישובים חזקים ייכנסו לסגר. ברעננה יש אחוז תחלואה של 22%. אנחנו על 15%, למה הם לא נכנסים לסגר? אם הם לא ייכנסו ואנחנו כן - זו תהיה הפעם האחרונה שאשתף פעולה, לא מקובל עליי שהולכים על החלשים" אמר רביבו. ראש העיר גם דיבר על קיום הסגר בעירו: "ב-1 ביולי היו בה שלושה חולים, היום מעל 35. ההחלטה לגבי השכונה תיפול הלילה והסגר החלקי יחל מחר בבוקר".

רביבו התראיין גם לערוץ 12 שם אמר על הממשלה: "בסך הכל ניכר שהממשלה הזאת היא ממשלה לא טובה, הממשלה הזאת היא ממשלה שנכפתה על הציבור. יותר מדי שרים, יותר מדי דעות, עסוקים שם במלחמות פנימיות בעניינים שלא קשורים לקורונה ולכלכלה הממשלה די מפוזרת. אנחנו ראשי הערים נושאים בנטל, אנחנו פועלים הרבה יותר טוב מהממשלה בימים אלה".